Chevrolet Camaro Vilner: bulharský tuning

Kvalitní ladiči se ozývají také z končin, z nichž bychom podobné volání nečekali. Bulharský Vilner si posvítil na americké Camaro.

Pokud si myslíte, že kvalitní tuning je doménou prestižních „západních“ firem, jste na omylu. V posledních týdnech jsme navíc psali o celé škále prací „dobrých značek“, jež vzbuzují pouze spíše trpký úsměv. O to zajímavější je projekt upraveného Chevroletu Camaro z dílen bulharské společnosti Vilner, který potěší skutečně vkusným a hodnotně působícím ztvárněním.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Také v případě Camara se u Vilneru soustředili především ne zlepšení interiéru, a přiznejme si, že standardní provedení sportovního Chevroletu podobný zásah potřebuje jako sůl. V Bulharsku zapracovali na přestavbě celého vnitřku včetně sedadel, palubní desky a stropu. Namísto nudných plastů a hladké kůže se okolo řidiče rozprostírají obklady z Nappy a chromu. Volant je nový, také jeho věnec se zdůrazněnými výběžky ideálními pro úchop „za deset minut dvě“ zdobí kombinace kůže a Alcantary. Je až zvláštní, kolik interiéru vozu přidá prostý potah kvalitními materiály…

Jednou z mála věcí, jež na voze zůstaly původní, je sestava hliníkových pedálů. K potěšení posádky přispívá také instalace audiosoustavy Boston Acoustic.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Zvenčí se toho na tomto stříbrném Chevroletu Camaro mnoho nezměnilo, ale ruku na srdce, stále mezi námi žije spousta motoristů, kteří se svým autem kochá spíše z jeho útrob a nepotřebují budit okázalý obdiv okolí.

Je jasné, že podobných vozů vznikne jen hrstka, nicméně by práce Vilneru mohla tvůrcům novodobých amerických „ponny cars“ (včetně Mustangu) naznačit, že „kvalitní interiér“ by se mohl v továrních seznamech příplatkové výbavy docela vyjímat. Připomeňme, že teprve nedávno pánové od Vilneru představili také své pojetí Jeepu Grand Cherokee, jehož snímky najdete níže.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Chevrolet Camaro Vilner - bulharská měna je sice leva, ale tento tuning je pravý
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Jeep Grand Cherokee SRT600 Vilner
Chevrolet Cruze 1.598
Rok výroby: 2011
Stav: 61 368 km
Cena: 114 000 Kč
Chevrolet Matiz 0.796
Rok výroby: 2008
Stav: 80 100 km
Cena: 40 000 Kč
Chevrolet Orlando 1.998
Rok výroby: 2012
Stav: 123 889 km
Cena: 184 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 7 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků