Chevrolet Camaro v edici Transformers

Využít je třeba každého podnětu, proto Chevrolet bude nyní nabízet Camaro v sérii Transformers. A bude to hukot. Nebo spíše bzukot?

Příznivci novodobých kultovních automobilů Chevrolet Camaro a neméně poutavých šlágrů v podobě filmů Transformers nyní mohou své vášně spojit nákupem vozu Chevrolet Camaro Transformers Special Edition, jenž byl odhalen včera v San Diegu.

Podle Karen Refferty, jež vede marketingové oddělení značky Chevrolet, obdrželi v souvislosti s uvedením prvního ze série filmů Transformers řadu objednávek na Camaro v umělecké úpravě „čmelák“. Nyní byly tyto údajné požadavky zákazníků vyslyšeny a „... severoamerické silnice se nyní rozbzučí“.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Nová série Camara Transformers se má stát příkladem typického sportovního (my dodáváme „amerického“) vozu jedenadvacátého století. Při použití šestiválcového motoru o tom budeme moci možná s úspěchem pochybovat, ale zákazníky - filmové maniaky možná osloví spíše kombinace konektivity Bluetooth či USB a satelitního rádia XM s vzhledem auta použitého na filmovém plátně.

Pokud si nehodláte vůz pořídit v jeho životní velikosti, přijde vám možná vhod alespoň jeho model, který bude vyrábět a dodávat Hasbro. Podle Samanthy Lomow, šéfky této hračkářské velmoci, byla volba Camara s typickým žlutým lakem zdobeným černými pruhy pro obě společnosti jasným tahem. Pravděpodobně jen skalní fanoušci filmu ocení decentní detaily odkazující na příběhy ze stříbrného plátna. Chevrolet Camaro Transformers Special Edition modelového roku 2010 se bude vzynačovat znaky Autobot na předních blatnících, středech litých kol a středové konzoli mei sedadly, „rychlými pruhy“ a logem Transformers na kapotě. Úprava Transformers se bude dodávat jako sada za příplatek 995 dolarů ke standardnímu Camaru, což je podle nás adekvátní cena hodnota těchto minimalistických modifikací. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
 
Paket Transformers bude dodáván v kombinaci s oběma pohonnými jednotkami dostupnými nyní pro Camaro. Standardní šestiválec 3,6 l dává výkon 304 koní (227 kW) a točivý moment 370 Nm, v základním provedení je dodáván s šestistupňovou, manuálně řazenou převodovkou a za příplatek s šestistupňovým „automatem“ hydra Matic 6L50. Camaro SS pak disponuje osmiválcem LS3 6,2 l o výkonu 426 koní (318 kW)  a točivém momentu až 569 Nm v kombinaci s šestistupňovou manuálně řazenou skříní TR6060. Pokud žádáte vysoký výkon a zároveň komfort řazení „automatu“, je pro vás připraven nový motor L99. Vychází z osmiválce 6,2 l, ale jeho výkon byl v rámci snižování spotřeby paliva omezen na 400 koní (298 kW) a „krouťák“ poklesl na 556 Nm, ale o bezstarostnou jízdu se stará šestistupňová automatická skříň Hydra Matic 6L80.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Chevrolet Camaro Transformers Special Edition
Chevrolet Cruze 1.598
Rok výroby: 2011
Stav: 61 368 km
Cena: 119 000 Kč
Chevrolet Cruze 1.598
Rok výroby: 2014
Stav: 8 309 km
Cena: 210 000 Kč
Chevrolet Matiz 0.796
Rok výroby: 2008
Stav: 80 100 km
Cena: 40 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

22.  2.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

21.  2.  2017 | Milan Lažanský | 18 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků