Chevrolet Camaro v edici Transformers

Využít je třeba každého podnětu, proto Chevrolet bude nyní nabízet Camaro v sérii Transformers. A bude to hukot. Nebo spíše bzukot?

Příznivci novodobých kultovních automobilů Chevrolet Camaro a neméně poutavých šlágrů v podobě filmů Transformers nyní mohou své vášně spojit nákupem vozu Chevrolet Camaro Transformers Special Edition, jenž byl odhalen včera v San Diegu.

Podle Karen Refferty, jež vede marketingové oddělení značky Chevrolet, obdrželi v souvislosti s uvedením prvního ze série filmů Transformers řadu objednávek na Camaro v umělecké úpravě „čmelák“. Nyní byly tyto údajné požadavky zákazníků vyslyšeny a „... severoamerické silnice se nyní rozbzučí“.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Nová série Camara Transformers se má stát příkladem typického sportovního (my dodáváme „amerického“) vozu jedenadvacátého století. Při použití šestiválcového motoru o tom budeme moci možná s úspěchem pochybovat, ale zákazníky - filmové maniaky možná osloví spíše kombinace konektivity Bluetooth či USB a satelitního rádia XM s vzhledem auta použitého na filmovém plátně.

Pokud si nehodláte vůz pořídit v jeho životní velikosti, přijde vám možná vhod alespoň jeho model, který bude vyrábět a dodávat Hasbro. Podle Samanthy Lomow, šéfky této hračkářské velmoci, byla volba Camara s typickým žlutým lakem zdobeným černými pruhy pro obě společnosti jasným tahem. Pravděpodobně jen skalní fanoušci filmu ocení decentní detaily odkazující na příběhy ze stříbrného plátna. Chevrolet Camaro Transformers Special Edition modelového roku 2010 se bude vzynačovat znaky Autobot na předních blatnících, středech litých kol a středové konzoli mei sedadly, „rychlými pruhy“ a logem Transformers na kapotě. Úprava Transformers se bude dodávat jako sada za příplatek 995 dolarů ke standardnímu Camaru, což je podle nás adekvátní cena hodnota těchto minimalistických modifikací. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
 
Paket Transformers bude dodáván v kombinaci s oběma pohonnými jednotkami dostupnými nyní pro Camaro. Standardní šestiválec 3,6 l dává výkon 304 koní (227 kW) a točivý moment 370 Nm, v základním provedení je dodáván s šestistupňovou, manuálně řazenou převodovkou a za příplatek s šestistupňovým „automatem“ hydra Matic 6L50. Camaro SS pak disponuje osmiválcem LS3 6,2 l o výkonu 426 koní (318 kW)  a točivém momentu až 569 Nm v kombinaci s šestistupňovou manuálně řazenou skříní TR6060. Pokud žádáte vysoký výkon a zároveň komfort řazení „automatu“, je pro vás připraven nový motor L99. Vychází z osmiválce 6,2 l, ale jeho výkon byl v rámci snižování spotřeby paliva omezen na 400 koní (298 kW) a „krouťák“ poklesl na 556 Nm, ale o bezstarostnou jízdu se stará šestistupňová automatická skříň Hydra Matic 6L80.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Chevrolet Camaro Transformers Special Edition
Chevrolet Cruze 1.598
Rok výroby: 2009
Stav: 126 303 km
Cena: 100 000 Kč
Chevrolet Captiva 1.991
Rok výroby: 2007
Stav: 188 221 km
Cena: 150 000 Kč
Chevrolet Kalos 1.399
Rok výroby: 2005
Stav: 161 386 km
Cena: 34 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků