Chevrolet Camaro SS i42: 509 „evropských” koní od Irmscheru

Renomovaná společnost Irmscher se obvykle specializuje na Opely a poslední době i Chevrolety, ale spíš ty „naše“, tedy korejské. Nyní však pro své příznivce připravila americkou specialitu s označením i42.

Toto dílko vychází z Chevroletu Camaro SS, ale instalace přeplňovacího kompresoru zvýšila výkon na 509 koní (374 kW). Je třeba zároveň přiznat, že pánové z Irmscheru při práci na tomto projektu spojili své síly se specializovanými firmami Auto Magnus a Velocity Performance Parts. Novinka se vyznačuje také novým výfukem, výkonnými brzdami s kotouči o průměru 380 mm vpředu a 355 mm vzadu a stavitelnými tlumiči pérování. Camaro i42 nabízí také dvaadvacetipalcové lité ráfky v kombinaci černého a stříbrného lakování, černé „rychlé pruhy“ na bílé karoserii doplňují emblémy „Since 1968“ vzdávající hold tradici modelu Camaro. Jízdní výkony jsou působivé, Camaro i42 zrychlí z klidu na 100 km/h za 4 sekundy a dosáhne rychlosti 275 km/h.

A to nejlepší na závěr: Irmscher tvrdí, že „poladěné“ Camaro SS svému zákazníkovi dodá jen za 49 000 eur.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Chevrolet Camaro SS i42 od Irmscheru
Chevrolet Aveo 1.399
Rok výroby: 2006
Stav: 70 455 km
Cena: 65 000 Kč
Chevrolet Cruze 1.998
Rok výroby: 2013
Stav: 150 976 km
Cena: 180 000 Kč
Chevrolet Orlando 1.796
Rok výroby: 2011
Stav: 89 533 km
Cena: 205 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků