Chevrolet Camaro dorazil na český trh

Chevrolet uvedl na evropské trhy svůj legendární model Camaro a nejlepší na tom všem je, že se tahle zpráva týká také České republiky.

Chevrolet letos slaví sté výročí a možná také jako dárek pro své fanoušky a zákazníky zařadil do své nabídky pro evropské trhy, včetně toho českého, aktuální provedení modelu Camaro. Těšit se můžeme na automobil osazený osmiválcem o objemu 6,2 litrů, který nabídne maximální výkon 432 koní a vrchol točivého momentu 569 Nm.

Chevrolet Camaro zvládne sprint z nuly na 100 km/h za 5,2 sekund a nejvyšší rychlost je klasických 250 km/h. K dispozici bude jak provedení kabriolet, tak klasické kupé. Kromě manuální převodovky můžete sáhnout také po automatu, ale budete se muset smířit s výkonem omezeným na 405 koní. Auto je kompletně nastaveno pro potřeby evropského trhu. Podvozek je tužší, Camaro dostalo větší stabilizátory a nechybí ani pořádné brzdy Brembo.

Základní cena pro Camaro s karoserií kupé a manuální převodovkou je hodně zajímavá. Pokud toužíte mít opravdu nepřehlédnutelný automobil, pak si připravte 1 033 000 Kč. Kabriolet startuje s cenovkou 1 178 600 Kč. Příplatek za automatickou převodovku (a nižší výkon) je 48 600 Kč.

Standardní výbava zahrnuje prakticky všechno podstatné. Jmenujme například samosvorný diferenciál, dvacetipalcová kola, kožené čalounění, xenonové světlomety, kompletní bezpečnostní asistenty nebo parkovací kameru. Připlácet můžete mimo jiné za speciální žlutou, červenou nebo oranžovou barvu (24 300 Kč), metalízu (19 400 Kč), střešní okno pro kupé (29 200 Kč) nebo leštěná kola (17 000 Kč). První exempláře se objeví ve vybraných showroomech ještě koncem tohoto měsíce. 
 

Chevrolet Aveo 1.399
Rok výroby: 2006
Stav: 70 455 km
Cena: 65 000 Kč
Chevrolet Cruze 1.998
Rok výroby: 2013
Stav: 150 976 km
Cena: 180 000 Kč
Chevrolet Orlando 1.796
Rok výroby: 2011
Stav: 89 533 km
Cena: 205 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků