Chevrolet Camaro detailně: až 422 koní

Chevrolet nás s novým Camarem seznamoval dlouho. Nyní uvolnil všechny detaily a další fotky této znovuzrozené legendy.

S novým Camarem jsme vás blíže seznámili již o víkendu. Ačkoli šlo o informace vesměs oficiální, všechny detaily si u Chevroletu nechali pro sebe až do včerejška, kdy byl vůz definitivně představen celému světu. Nyní se tedy konečně můžeme podívat na všechny detaily týkajíci´se techniky i výbav, ke kterým přidáváme sadu nových fotografií tohoto fešného Amíka.

Camaro bude v nabídce ve třech úrovních výbavy - LT, LS a SS. První dvě dostanou V6 3,6 l o výkonu cca 300 koní, který je vybaven přímým vstřikováním paliva. Standardně bude montován s 6° manuálem, za příplatek bude k dispozici elektronicky ovládaný 6° automat Hydra-Matic 6L50 s řazením pádly pod volantem TAPshift.

Model SS dostane V8 6,2 l označený LS3, který má svůj původ v Corvettě. Jeho výkon je 422 koní a standardně bude spojen s 6° manuálem TR6060. Pokud byste chtěli automat (6° Hydra-Matic 6L80), dostanete mírně oslabený motor L99, jehož výkon dosahuje 400 koní. Spolu se snížením výkonu dostal navíc i systém vypínání válců.

Na fotografiích, které jsme uveřejnili v neděli, jste si mohli povšimnout loga RS. To odkazuje na paket dodávaný k modelům LT a SS. Jeho součástí jsou xenony s kroužky okolo ve stylu Angel eyes od BMW, spoiler, speciální zadní světla a 20" kola.

Kompletní technické údaje

Všeobecné informace

Modely:Chevrolet Camaro LS, LT a SS
Karoserie / pohon:kupé, 4 místa, motor vepředu, pohon zadních kol
Stavba:stavebnicový prostorový rám, jedno a oboustranně galvanizovaná ocel
Konkurenti:Dodge Challenger, Ford Mustang, Nissan 350Z

Motory

 3.6L V-6 DI VVT (LLT) 6.2L V-8 (LS3, L99)
Použitý v:LS, LTSS
Typ:3.6L V-66.2L V-8
Objem (cm3):35646162
Vrtání & zdvih (mm):94 x 85.6103.25 x 92
Bloku:odlit z hliníku se zalitými válciodlit z hliníku se zalitými válci
Hlava:hliníkhliník
Rozvody:DOHC, 4 ventily na válec, proměnné časováníOHV; dva ventily na válec; roller lifters; odpojování válců (L99)
Palivová soustava:přímé vstřikovánívícebodové nepřímé vstřikování
Kompresní poměr:11.3:110.7:1
Výkon
(hp / kW @ rpm):
300 / 224 @ 6400 rpm*422 / 315 @ 5000 (LS3)*
400 / 299 @ 5000 (L99)*
Točivý moment
(Nm @ rpm):
370 @ 5200 rpm*553 @ 4500 (LS3)*
535 @ 4500 (L99)*
Palivo:bezolovnatý, normálbezolovnatý, premium
Maximální otáčky (rpm):70006000 (L99)
6600 (LS3)
Spotřeba:9,0 mimo město (odhad)10,5 mimo město (odhad)

Převodovky

 Hydra-Matic 6L50 6° automatická (LS, LT) s řazením TAPshift Hydra-Matic 6L80 6° automatická (SS) s řazením TAPshift Aisin Warner AY6 6° manuální (LS, LT) TR6060 6° manuální (SS)
Převody (:1):    
1:4.074.034.483.01
2:2.372.362.582.07
3:1.551.531.631.43
4:1.161.151.191.00
5:0.850.851.000.84
6:0.670.670.750.57
Zpátečka:3.063.063.673.28
Celkový převod:3.273.273.273.45

Podvozek

Vepředu:dvojité zavěšení, multi-link vzpěry; přímý stabilizátor; vinuté pružiny s progresivní charakteristikou; plně nastavitelný odklon, sklonu svislých čepů a sbíhavosti
Vzadu:nezávislé víceprvkové zavěšení; vinuté pružiny s progresivní charakteristikou s tlumiči uprostřed; stabilizátor; plně nastavitelný odklon a sbíhavost

Brzdy

Typ:kotoučové na všech kolech s ABS; větrané kotouče; jednopístkové brzdiče (LS, LT); čtyřpístkové pevné brzdiče od firmy Brembo vyrobené z hliníku(SS)
Průměr kotoučů, vepředu (mm):LS, LT: 321
SS: 355
Průměr kotoučů, vzadu (mm):LS, LT: 315
SS: 365
Tloušťka kotoučů, vepředu (mm):LS, LT: 30
SS: 32
Tloušťka kotoučů, vzadu (mm):LS, LT: 23
SS: 28

Kola/Pneu

 LS LT SS
Velikost kol:18" x 7.5" ocelová18" x 7.5" z hliníkové slitiny
19" x 8" z hliníkové slitiny
20" x 8" z hliníkové slitiny (vepředu)

 

20" x 9" z hliníkové slitiny (vzadu)

Pneu:P245/55R18P245/55R18
P245/50R19
P245/45ZR20 (vepředu)
P275/40ZR20 (vzadu)

Rozměry - exteriér

Rozvor (mm):2852
Délka (mm):4836
Šířka (mm):1918
Výška (mm):1377
Rozchod vepředu (mm):1618
Rozchod vzadu (mm):1628 (LS, LT) 1618 (SS)
Hmotnost (kg):1705 - LT (automat)

 

1700 - LT
1713 - LS (automat)
1718 - LS
1779 - SS (automat)
 

1755 - SS

Rozložení hmotnosti (% předek/zadek):52 / 48

Objemy

Kufr (L):320
Nádrž (L):71.9
Množství oleje (L):3.6L: 7.2
6.2L: 8.5

Nové fotografie

 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
 

Chevrolet Orlando 1.796
Rok výroby: 2011
Stav: 101 038 km
Cena: 184 000 Kč
Chevrolet Cruze 1.998
Rok výroby: 2013
Stav: 150 976 km
Cena: 185 000 Kč
Chevrolet Spark 0.796
Rok výroby: 2008
Stav: 105 420 km
Cena: 37 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Test Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

včera | Stanislav Kolman | 53 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků