Chevrolet Camaro Convertible: produkční verze představena i naceněna

Nejen pařížským autosalon živ je člověk. Zpoza oceánu jsme se nyní dozvěděli, že fanoušci novodobého Chevroletu Camaro se konečně dočkali: jeho otevřené provedení je konečně zde. A že mu to trvalo, o „otevřené” verzi Camara i sám koncern GM (otevřeně, jak jinak...) hovoří již přes rok.

Novinka se ve své produkční podobě představí na autosalonu v Los Angeles a začít prodávat se má „již” jako vůz modelového roku 2011. V showroomech se objeví v únoru příštího roku a její ceny mají začínat na přijatelné hladině 30 000 dolarů. Za tyto peníze dostanete přímovstřikový vidlicový šestiválec s objemem 3,6 l, výkonem 312 koní (230 kW) a průměrnou spotřebou 8,1 l/100 km. Těšit se ale samozřejmě můžete na osmiválec SS, jenž při objemu 6,2 l dává výkon 426 koní (313 kW). Vozy budou doplněny šestistupňovou manuální, nebo za příplatek dodávanou automatickou převodovkou, v obou případě s šesti rychlostními stupni.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Chevrolet Camaro Convertible zná svou defintiviní podobu i cenu
Chevrolet Spark 0.796
Rok výroby: 2008
Stav: 105 420 km
Cena: 32 000 Kč
Chevrolet Orlando 1.796
Rok výroby: 2011
Stav: 89 533 km
Cena: 205 000 Kč
Chevrolet Cruze 1.598
Rok výroby: 2009
Stav: 126 303 km
Cena: 100 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků