Chevrolet Camaro 1968 vs. Camaro 2011: kdo je lepší?

13 komentářů

Elpin E. (Elpin)
18. února • 22:33

Od doby co tak proflákli nové Camaro v Transformerech a udělali z něho slintátko pro teenagery co taky chtějí sbalit Megan Fox to auto ztratilo kouzlo :-(

golli
18. února • 7:17

Klasika je klasika i když teo novy je taky pěkny ale stara škola je stara škola

Kebek
17. února • 17:15

myslím že to Camoro ze 68 není 100% originál
má větší kola a upravený podvozek (hádám)

baboon
17. února • 18:04

Je to pravda, tohle Camaro ´68 má do originálního stavu hodně daleko ...Pak se člověk zeptá, jaký smysl mají takové "testy"?
Superb 1938 versus Superb 2012 v testu akcelerace?
Mercedes Benz 200 r.v. 1935 versus Mercedes Benz 200 r.v. 2012 při "losím" testu?Nojono ... :-/

alfi
17. února • 18:54

Nic proti ale srovnáváš nesrovnatelné.44 let a 75 let je opravdu rozdíl.

asdf
17. února • 20:58

Ano, rozdíl to je. Přesně 31 let B-]

m.dlouhy
17. února • 14:24

jak říkal pán ve videu - nejde o čísla, ale o duši. A je pravda že jestli americký auta maj něco, tak je to duše. A to dělá hlavně motor. Ne síla, evropani dokážou z třílitru vyhonit dvakrát víc výkonu než amíci z pětilitru (umýslně takhle přehánim). Ale když kolem projede třeba GT-R, otevírám hubu jakej to má zvuk. Jenže když projede mustang, sednu si z toho samýho důvodu na pr*el. Prostě u těhle aut slyšíte jak pracuje motor, každej zápal, a tu neuvěřitelnou strojovnu. A to už pak člověk snese i tu nehoráznou spotřebu a mizerný jízdní vlastnosti...

marepa
18. února • 3:15

skoda120 ma taky dusi a slysim motor jak pracuje.. a presto je to auto totalne na .. podle mne hromada lidi prehani .. neivm proc tomu tak je .. alet treba osobne ja bych radeji anglicky sportak z te doby, nez ameriku ... ano ..velky motor a rychle na rovince...ale to neni pozitek z jizdy

defender110
17. února • 20:13

Mluvíš mi naprosto z duše. Ten zvuk motoruje naprosto nepopsatelně úžasný dech beroucí. ;-)

baboon
17. února • 18:00

Máte hodně pravdy ve svých úvahých ...
Ale: co to je "mizerný jízdní vlastnosti?" . jízdní vlastnosti jsou typicky americké, podle potřeb tamějších lidí a podle tamního jízdního stylu. Evropský styl je zcela jiný ...
Řídil jsem ve svém životě mnoho set amerik - samozřejmě "klasických" - počínaje r.v. 1921, a mnoho jsem jich vlastnil. Zabývám se amerikami již skoro 35 let, ale "mizerných jízdních vlastností" jsem si nikdy nevšiml ...
Řekl byste o ženě z Venezuely, že má mizerné kuchařské vlastnosti, protože její svíčková logicky nebude k jídlu? Vidíte - a to je totéž ... :-)
A "nehorázná spotřeba"? Nechápu ... Když si někdo koupí ameriku a má na ni, to už nemá na benzin? V tom případě nechť se raději podívá do katalogu maloobjemových dieselů ...

m.dlouhy
17. února • 18:24

Tak s těma vlastnostma to může bejt zavádějící - samozřejmě jsem myslel z pohledu evropana. Je pravda že když máte na 100km silnice jednu zatáčku, tak nebudete stavět auto s víceprvkovou zadní nápravou a el. řízenejma tlumičema. a to že kdo má na ameriku neřeší spotřebu taky neni pravda. můj sen je třeba ford mustang, kterej se dá koupit teď od nějakých 300 000 (r.v. 2006-9 - nejsem si uplně jistej a teď se mi ty roky hledat nehtěj :D), ale když si na něj budu delší dobu šetřit, tak přece budu řešit spotřebu. nebo jinak - nebudu řešit spotřebu, protože to nebude údaj rozhodující o koupi, ale budu pak řešit kolik s tim toho najedu.

eLzyx
17. února • 19:27

hlavně jej nekupujte ve V6, je to poloviční radost a bohužel dvojnásobná starost. Upravovat výkon téměř nelze, resp. nezvládl by to automat. Vmax 210km/h je také záležitost kazící radost. A bohužel ani spolehlivost té V6 není nejlepší.

nojosef
17. února • 14:42

aj pravdu povídáš :;-)

Doporučujeme

Články odjinud