Chevrolet Bolt EV Concept má být cenově dostupným BMW i3

Chevrolet se vytasil na autosalonu v Detoritu nejen novou generací modelu Volt, ale také zajímavým a čistě elektrickým konceptem Bolt. Z této novinky by měl v budoucnu vzejít cenově dostupný elektromobil, který zvládne na jedno nabití ujet více než 300 kilometrů.

Video | Hatchbacky | Premiéry | Hybridy | Chevrolet

Chevrolet Volt druhé generace ujede více a spotřebuje méně  

Kdo čeká nějaké větší podrobnosti, toho musíme hned na začátku zklamat. Chevrolet totiž ve své tiskové zprávě rozebírá všechno možné, ale o konkrétní technice neřekl vůbec nic. Snad jen to, že si řidič může vybrat z několika režimů jízdy, kdy se změní odezva na plynový pedál, upraví se světlá výška auta a nastavení tlumičů.

Kapacita akumulátorů údajně vystačí minimálně na dojezd 320 kilometrů, což zní velmi slibně. Chevrolet taktéž zdůrazňuje cenovou dostupnost. Bolt nemá být exkluzivitou, ale relativně levným automobilem. Zatím vypadá jako takové levnější BMW i3, nicméně startovací cena ani tak nebude lidová. Jako hranici si automobilka stanovila 30 000 dolarů, tedy nějakých 720 000 Kč.

Elektromobily | Volkswagen | Srovnávací testy | BMW | Nissan | Volkswagen Golf

Elektrický srovnávací test: BMW i3 vs. VW e-Golf vs. Nissan Leaf  

Bolt EV Concept dostal řadu moderních materiálů. Ve výčtu najdeme hliník, hořčík a samozřejmě také karbon. Interiér má být prostorný a stejně jako v BMW i3 se do něj vejdou pouze čtyři osoby. Ve výbavě pak najdeme mnoho „vychytávek“. Jako příklad můžeme uvést možnost používat chytrý telefon místo klíčku, případně bude k dispozici systém autonomního parkování, kdy z auta vystoupíte a ono samo zaparkuje. Pak si ho pouze přivoláte zpět.

Kdy přesně se objeví sériová podoba tohoto konceptu, to Chevrolet ve svých materiálech neuvádí. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 260 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 230 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 139 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 11 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků