Chevrolet Aveo 2008: korejský útok

65 komentářů

Zbyněk
20. července • 21:01

Dobrý večer vážení,
chci se s vámi podělit o pár zkušeností s autíčkem Aveo. Pokud jezdí je to fajn, ale před pár dny začal cukat motor a nefunguje klimatizace. Protože je auto v záruce zajel jsem do autorizovaného servisu Vastoil v Karviné. Druhý den mi sdělili, že auto je opravené kromě klimatizace, protože v chladiči jsou dvě mikroskopické dírky kterými uniká chladící směs z klimatizace. Tato závada je údajně způsobená odskakujícími kamínky z cesty a proto se záruka na to nevztahuje. Po delším dohadování jsem nakonec odjel ze servisu s nepořízenou a auto opět cuká dál. Zajel jsem ke známému co opravuje auta a ten se na chladič podíval a řekl, ty dirky jsou prohnilé a né od kamínků. Něco podobného se mu stalo když koupil chladič v Polsku a za půl roku chladící směs unikala na 6 místech.
Nevím co podniknou dál, nemáte někdo podobnou zkušenost?

Reni
9. prosince • 22:25

Já jsem na tom byla podobně ,auto jsem koupila v 6/08 a ten samej problém.Klima pořád prázdné.Servis Autobont,trvalo to trochu déle-teda to dohadování a ježdění k nim,ale snad je vše opraveno ,servis dal veškeré poškozené díly nové.Nedejte se v servisu se odvolejte na zastoupení Chevroletu v ČR a jak to hned jde.Já měla velké štěstí neboť jsem se dostala k telefonu poprodejního ředitele a ten se ukázal jako osoba na pravém místě a opravdu se vše pohnulo.A motor?Mám dojem ,že tam byl trochu problém s výbrusem na ventilech či co a nějaké vinka byla kontaktována a opravena.Já sice neměla vin zahrnuté do oprav ,ale motor dělal to samé -také vše opraveno a vše ok.

yyy
29. srpna • 23:08

aveo sedan je dobrý auto,a ten kdo vybírá podle toho jak je odolný proti nárazu,tak je blb,a at si koupí tank,aby se mu náhodou nic nestalo.:-P

rado
7. března • 16:52

Aveo sedan je nejhorší auto so jsem kdy vlastnil.už nikdy vice takového zmetka.obity lak na zadnícch sloupcich a obou zadních dveřích po jedné zimě.a těch závad to se nedá už ani spočítat.nikdy už zahraniční auto.

Roman
25. dubna • 10:54

AVEO Sedan 1,4 máme od 11/08.Jízdní vlastnosti -spokojenost.Spotřeba +-.Nelíbí se stav blatníků před zadními koly obitých od kamínků odletujících od předních pneu.Obítý lak až na podklad.Ozvěte se kdo máte podobnou zkušenost a jak jste to řešili.Prodejce se ztřepává záruční opravy.

milan
12. srpna • 21:15

Mám najetejch 22000km rok výroby 2006 sedan aveo 1,4 včetně klimy.Plná záruka je 3 roky.Mam za sebou 2.garanční prohlídky cena jedné prohlídky činí 4000Kč.Cena zahrnuje pochopitelně čištění klimatizace a výměnu filtru.Jinak cena značkového servizu je 400Kč včetně DPH/hodina.Z autem jezdim couračky po venkovských rozbytých cestách.Tedy po dvuletém provozu v daných podmínkách auto je naprosto v pořádku,nevyužil jsem tedy záručních oprav.Nevým v čem je aveo tak špatné jak někteří kritizují.Je to uplně normální auto,před tím jsem měl 9 let peugeota a nevidím žádný praktický rozdíl v kvalitě auta či spotřebě paliva.Peugeot má však podstatně vyší cenu,servis.

Reni
1. srpna • 22:44

A Fábie,netuším kde kupuje levnější než Chevrolet v tomto vybavení.Fábie -když jsem jí šla kupovat -ano bylo mi řečeno cena je 270000,ale když jsem přišla tak tam připočítal ten mileý pán dalších 120000 za to další co jsem dostala v Chevroletu v celkové ceně 2300000.Skladová Fábie -barev moc není, vybavení jak v které .Pokud sednu do Fábie mám pocit holoty,něčeho nedotaženého je /studená/.

Kuzma
4. září • 20:16

Za 2,3 milióna musí mať to Aveo zlatý motor a vykladanú prístrojovú dosku diamantami... ;-)

Reni
1. srpna • 22:28

No hovoří tu mnoho mužů.Tak napíši i svůj názor ženy.Byla jsem vlastníkem vždy nového auta.ŠKODA,CITROEN,NISAN ATD.Zakoupila jsem si Chevrolet Avea.No možná mne budete pokládat za bláznivou ženskou,ale jsem zatím velice spokojena.Pořídit si auto 1,4 16v v plném vybavení,met.lak - za částku 230000 to je nádhera.Jednomu muži který zde toto auto haní se zeptám -jel jste v tomto vozu delší trasu?Pokud ano nemůžete říci o tomto vozu to co říkáte.Jeho spotřeba na dálku je dost dobrá ,vyrovná tu na krátké tratě.Mám možnost porovnávat a musím říci.Uvnitř i z venku super ,ve škodovce bych za auto s touto vybaveností byla někde kolem 490000 tisíc a hradila " stěrače,zátku u nádrže atd."Spotřeba je v celku stejná jako ostatní v této třídě .Auto krásně sedí,je tiché pohodlné.Vaše řeči o hlučnosti jsou jen ...................Pokud neočekáváte od auta které je dost prostorné/ve své třídě/ spotřebu 4l,budete spokojeni.Chce cit a lehkou nohu ,né blázna, který se předvádí.

Naj Kecav
29. června • 23:29

Má AVEO HB2006 a po 20 000 km můžu říct že to auto odpovídá ceně, žádná extáze z jízdy to zrovna není, kejvavej podvozek, nepřesný řazení, líná 1,2 co baští kolem 7L....... ale cena Fabule byla v tý době se stejnou výbavou o cca 60 000 dražší, takže volba byla tenkrát jasná a nelze říct že to byla chyba prostě za daný peníze daná kvalita, všěchno funguje ale na všem je vidět že je vše navrženo tak aby byla cena vozu nízká . Během 20 000 km žádná závada, jen leju benzín takže sem rád, protože mnohdy od majitelů jiných věhlasných značek slyším nářky a rozčarování s ježděním do servisu k vůli každý blbině.
Dneska jsem jel 250 km po dálnicích a v pohodě 130km/h, puštěný rádio které bylo součástí výbavy, zaplou klimu která byla zdarma a naprosá pohoda. Místo toho jsem mohl tenkrát mít Fabii Junior bez klimy, okýnka na kličku, bez rádia, bez centrálu - výsledek vařenej, unavenej a otrávenej- takže spokojenost. A kecy že jezdím v rejži mě nechávaj klidným, protože pořídit olítanýho Golfa a dělat dusno na silnici umí každej pablb, ale já potřebuju spolehlivý auto který mě doveze z bodu A do bodu B.

Antracit
30. června • 9:59

Docela dobré... teď už je mezi Aveem a Fabii rozdíl cca 50.000-75.000 Kč, otázka je, stojí Aveo za tu úsporu?

forpsi
1. července • 21:06

no rad by som reagoval na pripomienky co k Chevroletu Aveo tu padli .. 1. nove Aveo sa pre Europu vyraba v Polsku ( FSO - Daewoo ), NIE V AZII !!!
2. na sSovensku stoji nove Aveo 289 000 sk v zakladnej vybave . rovnaka cena je aj pre fabiu. Porovnanie :
AVEO - lepsia vybava, ovela krajsi design, silnejsi motor, nizsia spotreba
FABIA - ziadna vybava :-( , design zehlicky, a trapnych 44KW z HTP 3-valce s vyssou spotrebou !!!
3. Euro NCAP - treba si vsimat nie len hviezdicky, ale aj to ako vybavene auto je do testu poslane !!! zamyslite sa !!!
KALOS 2006 - 2 airbagy = 3*
nova FABIA 2007 - 6 airbagov = 4* AVEO ( sedan ) - tomu co navrhol konstrukciu by som odrezal obe ruky. ved aj pri silnejsom zatvoreni kapoty som mal pocit ako keby sa to auto ohlo.Skusenosti - 1.2 v Kalose potrebovala hlavne pri rozjazde priblizne 3000otacok, vtedy z krizovatky skoro "vystrelil" . Do tych 130km/h bolo citit ze motor meste ma silu zrychlovat, pricom HTP z Fabie 2005, sice tahom sa vyrovnaval do tych 80-90 km/h ale potom stracal dych . spotreba o 1 l /100km vacsia u Fabii . Pricom 1.2 od Renaultu 55KW/75 koni .. tak to je slabe ako caj. to sa nevladalo rozbehnut. Sice nemam osobne skusenosti z bezpecnosti, no verim ze aj v jednom aj v druhom sa mozem citit bezpecnejsie ako v nejakom starom vraku !!!
Osobne ma Aveo oslovilo VIAC, ci uz design, motor, vybava, reklamne tahy, ako nova fabia !!!

Antracit
1. července • 21:30

Co třeba 4x airbag v zakladu u Fabie a její 4 hvezdicky v crash testu a uplny propad Avea?¨Ted zrovna resime nakup auta. Aveo jsme vyškrtli hned. Za 250t, sezenes Fabii Ambiente 51 KW, s klimou (poloautomatickou - Climatic), centrálem na dállku a třeba loketkou. Staci se podivat na skladove vozy na webu skodovky.Co třeba 12 let zaruky na kastli u skodovky a jen 6 let u Avea? Co třeba celkove zpracovaní auta? U Fabie o dve tridy lepsi.Co rizeni? U Fabie lepsi.Co podvozek? U Fabie lepsi.Co priplatkova vybava? U Fabie mnohem obsahlejsi.Co motory? U Fabie mnohem vetsi vyber.Co razeni? U Fabie spicka.Celková technika - u Fabie špička třídy.Aveo a Fabie je jako trabant a mercedes, když to trošku přeženu.Holt si uvědom, že některá auta jsou na špici segmentu a některá úplně dole. To je právě případ Avea, nenapadá mě asi nic co by bylo v segmentu malých aut horší, mimo aut typu Lada Kalina.Neboduje ani cenou, ani zpracováním, ani bezpečností nebo výbavou.Když si srovnáš segment malých aut pořádně a myslíš to s nákupem vážně, Aveo vypadne jako první.

2T
22. července • 15:16

Tak si kup fabii na lízačku za těch 250.000,- a dáš za ni o sto víc... je to jen o reklamě nic víc, fabie není špatná, ale víc za ni mluví to že je to prostě "ŠKODA", je to průměrné auto a s mercedesem ti to fakt ujelo :-))

ivan
1. července • 22:33

Subaro Justy 8 airbagov,elekt stahovanie okien,klimatizácia vstavané radios CD s reproduktory,velký vnutorný priestor skoro 2x taký ako nová Volkwagen Fabia,trojvalec 12 ventilový VVT motor roka 2008 výkon 70 koní
množstvo odkladaích priestorov 2 lampy vnutor osvetlenia variabilný super lahko zadných sedadiel otváranie dverí 85 st aj zadných etc etc
za 349 000 SK a ešte maličkosť kombin spotreba 5 litrov !!!:-))

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
forpsi
2. července • 8:35

a co tak Peugeot 207 - najpredavanejsie auto vo svojej triede v Europe ?

Antracit
2. července • 11:39

Do Subaru bych nešel už jen kvůli servisu, Peugeot 207 je drahý a nic moc např. řazení. Motory vcelku povedené, s malou spotřebou (základní benzíny). Design je věc názoru - mě osobně se nelíbí vůbec - připadá mi jako ženské auto. Interiér vcelku dobře zpracovaný na Peugeot. :-D Bezpečnost špička.

forpsi
2. července • 13:01

ked uz subaru, tak jedine Imprezu :-D

ivan
2. července • 22:35

servis v Subaru je 800 Sk hodinu v Hyundai je 540 Sk
Subaru Justy má každé 2 roky garantovanú celk prehliadku
My auto resp manželka používame v rámci okresu okresov ev na odvoz detí do vzdialenosti cca 170 km inak do práce etc
Subaru Justy tč nemá konkurenciu čo sa týka komfortu vnutor priestoru
aj bezpečnosti ako aj nízka spotreba a tieto motory od toyoty sa používajú aj v C1 toyota aug ako aj Peugeot 107
Má KADEJAKé zlepšovaky klimatizácia sa automaticky vypne pri predbehovaní na zvýšenie výkonu a ide paradne nám to stačí nemá rado 80ku radšj 90-100 etc a sedadlá sú pohodlné nie natvrdo skátk Z tú cenu
doporučujem !! :-)

pavol
18. července • 13:58

Mam Aveo sedan 1.2, novy, po mesiaci mi zacala svietit kontolka ABS, vadný snímac v kolese. Neviem prco nadavate na spotrebu, mne vychadza priemer 5,2 litra/100 km
Inac s autom som spokojny, predtym som mal Renault 19 1.4 IE, Aveo je lepsie. Vsetk zavisi od toho ako s tym clovek jazdi. B-]

forpsi
1. července • 22:04

Na Slovensku za 250 000 kupis nejaky blby LOGAN, pripadne zaklad od THALIE . - tych 12 rokov zaruky preco nedali na feliciu ?? urcite by to majitelia veeelmi ocenili.
- 70 koni od 3 valceka :-D , alebo 84 koni od 4-valca ?
- ani by som nepovedal ze o 2 triedy ma lepsie spracovanie si troska mylis FABIU a MERCEDES :-D
- ako vies ze riadenie a podvozok je lepsi u fabie ? trosku ta poucim je rozdiel ist na pneumatikach 195/55 R15 AVEO ako na 175/60 R 14 FABIA ( moje pripady )
- priplatkova vybava ma nezaujima, dolezite je co obsahuje zakladna vybava ! ( za co si nemusim doplacat ako cvok ) kedze v zaklade od fabie je volant sedadla a popolnik ( aj ten neviem ci tam vobec je :-D )
- sice vacsi vyber motorov, ale najrozsirenejsie su aj tak tie HTP - ja neviem ci to len mne to prekaza . ale ten zvuk motora je priserny ..
- radenie je presne ako u Fabie, tak aj v Aveu a rovnako si trufnem povedat ze vo vsetkych novych autach
- technika u fabii ? myslis to ze 2 krat imobilizer mi nedovolil nastartovat ? a museli ma odtiahnut do servisu ? toto je ta "spicka triedy " ? a este otazka. Ked Fabia II vznikal z Roomstra ? preco ma Roomster 5* a Fabia II. "iba" tie 4* kedze predna cast je totozna ??
je jednoducho vidiet ze inym vozidlom ako SKODA respektive FABIA si nejazdil !!!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Antracit
2. července • 10:36

Neberu to jako hádku, budeme předkládat fakta, např o ceně. Nevěřím, že na Slovensku nemáte skladovky, pokud nemáte, není problém koupit v ČR ne, já bych neměl s koupí na Slovensku taky problém.Fabie Ambiente s klimou + centrálem na dálku + climaticem jsou tu se silnějším HTP 51 KW za 245-255t Kč nové.(standard jsou el. okna, pal. pocitac, el. zrcatka, central, ABS, 4x airbag, servo, mlhovky, výskově stav volant i sedadlo řidiče, ABS+MSR+brzd. asistent...)
Ta Ambiente má samozřejmě také pneu 195/55 R15.V Aveu jsem se byl projet, ve Fabii taky. Celkově technika/zpracování/komfort je lepší u Fabie, to je prostě dané cenou. Nemůžeš mít špičkovou techniku výrazně levnější, je to na tom Aveu taky znát - úspora na každém místě kam se podíváš. A tu cenu Avea lehce shodí skladové auta s výhodou až 80.000 Kč.
Výkonný motor je jeho jediné plus, ovšem ne pro každého. A palubní počítač u Fabie umí ukazovat samozřejmě spotřebu narozdíl od Avea. B-]Pár odkazů na skladovky ambiente 51KW s Climaticem kolem 250t Kč (leasing samozřejmě)Ambiente 51 KW + navíc Climatic, centrál na DO, metalíza - 247.000 Kč
http://www.skoda-auto.com/moss-cze/services/newcars/newcardetail.htm?id=151687Ambiente 51 KW + navíc Climatic, metalíza - 250.000 Kč
http://www.skoda-auto.com/moss-cze/services/newcars/newcardetail.htm?id=138739Ambiente 51 KW + navíc Climatic, metalíza, loketka vpředu - 252.000 Kč
http://www.skoda-auto.com/moss-cze/services/newcars/newcardetail.htm?id=131961Když bys jí bral bez klimy tak se dostaneš na 215 - 230t Kč.
Nové Aveo 1.2/62KW máš 3 dvéř s klimou a 1x airbagem za 240t Kč - nabídli nám ho za 227t Kč v základu, klima za příplatek 13.000 Kč, nebo 19.000 Kč s airbagem spolujezdce.
Cena také na leasing se započítanou slevou.
Ceníková cena je 234.000 Kč za novej model 3 dver v zakladu, nebo akcni za 214.000 Kč.
Takže Aveo neboduje pro náš ničím, ani cenou, ani výbavou (chudá)

forpsi
2. července • 11:26

Netvrdim ze fabia nie je dobre auto. zhruba rok som jazdil na firemnej Fabii 1.2 47 KW rocnik 2004, central s DO, servo 1x airbag, a elektricke predne okna, to bolo asi vse z vybavy. stabilita v zakrute nic moc ( uzke pneumatiky a makke pruzenie) a presne riadenie a radenie bolo na urovni, poznat ze skoda zdedila vela dobreho od VW. Ale sklamanie bolo hlavne s tym imobilizerom ked som ostal na parkovisku stat :-( . brzdove dosticky , tlmice na prednej naprave bolo nutne menit prilis skoro. vrzganie piatych dvery pri zatvarani. 3 ludia v zadu sa priliš tlačili, a pri jazde dokopca s plne obsadenym autom motor mal obrovkse problemy. Dalsie sluzobne auto Peugeot 206 1.1 (2005) ... oproti tomu bola fabia poklad ! Nepresne radenie ( ako keby ta riadiaca paka bola z gumy :-( , slabucky motorcek, a vacsi hluk vo vnutry auta. Pred pol rokom som vyberal auto pre svagra. 2 dni som chodil po dealeroch a predvadzacich jazdach. kedze chceli auto s vacsim kufrom a cenou okolo 400 000sk, vyber som zuzil na modely Renault Clio Grande 1.2 ( 75 koni ), Fabia kombi ( 70 koni ), Peugeot 207 SW( 1.4 - 95 koni ). Kazdy predajca mi presne vypracoval ponuku s vybavou aku som pozadoval a rozdiel v cene bol uplne minimalny, u kazdeho modelu trebalo priplacat za ine doplnky a kazdy predajca mi daval priblizne 10 000 korun zlavu na metalizu. Vytazom sa stal Peugeot, hoci osobne skusenosti s 206 neboli dobre ale nova 207 ma prekvapila - silnejsi motor, priestrannejsi a sirsi interier, neopozerany design, stabilita v zakrute a hlavne ticho v kabine s veeelmi slusnou vybavou v akcii TREND SLOVAKIA. Celkova cena auta 430 000 korun. Jedina vec co mi prekazala bolo to ustavicne automaticke uzamikanie a odomikanie dveri pri rozjazde a zastaveni.Kamarat vlastnil Daewoo Espero 2.0 1997rocnik, robi na nom taxikara . mal najazdenych cez 230 000 km. bezporuchy !!! doniesol si prednedavnom Ford Focus kombik z nemecka 1.8 TDCi ... jeho slova ked som sa spytal co je lepsie, vyjadril sa ze pokial ten ford priviezol na slovensko tak skoro prisiel o zadok a chrbticu ( nepohodlne sedenie ) a v espere sedel cely den a vobec ho chrbat nebolel. Otec ma Daewoo Espero tiez 1.5 90 koni 1996 rocnik .. jedina vec co sa mu za tie roky pokazila bolo spinac pre otvaranie vodicovho okna ( oprava 1000 korun ) to auto beha uz 12 rokov bez akehokolve tecenia oleja a poruchy. Takze osobne nemozem povedat na znacku Daewoo nic zle.

Antracit
2. července • 11:37

Jasan, beru osobní zkušenosti, ale s tímhle Chevroletem ty staré Daewoo nemají nic společného.
Espero vycházelo z Opela Ascony. Nevím jestli i motory, ale ty měli snad vlastní, podvozek převzali komplet. 400t SK, to je odhadem tak 320t Kč, to už by byl zase úplně jinej výběr. Mimochodem s tou 206kou souhlasím. A představ si, teď si jí jako novou!!! koupil kolega, auto s počátkem vzniku v roce +-1998.A s tím podvozkem Fabie - u těchs labších verzí je rozhodně podovozek daleko před motorem. Ty úzké gumy to samozřejmě kazí.
Podvozkově bych řekl, že je Fabie ve srovnání s dnešní konkurencí v malých autech takovej lepší průměr.A jak mluvíš o Fiatu, na ten jsme normálně zapomněli. :))) A to Grande Punto vypadá solidně. Až tak solidně, že jsem zapomněl, že existuje.:-D

forpsi
2. července • 12:59

Espero ma motory Daewoo , starsi RACER mal motory este z Opel Kadet ale modely od 1996 maju uz Daewoo motory . Plne suhlasim, uzke pneumatiky nie len ze kazia dojem z pohladu zozadu na auto ale trpi aj stabilita . 206 1.4 si kupili aj svagrovi rodiacia namiesto Skody Forman :-D sice 206 nic moc, ale stale lepsie ako Forman a za 300 000 sk dostali skvelu vybavu.
Na 207 1.6 HDI jazdi uz vyse 3 rokov moj kamos este od zakladnej skoly :-D . pri jeho "trhacej" a blaznivej jazde ( vytaca diesel az do cerveneho pola =-O ) sa cudujem ze ten peugeot este vobec drzi pokope. vobec by ma neprekvapilo keby sa mu "rosypala" prevodovka a spojka. Ale co je PLUS, stale to auto funguje bez poruchy. S Fiatom osobne skusenosti moc nemam, hoci mam kamarata co pracuje v predajni fiat takze niektore modely som si bol vyskusatGrande Punto - velmi pekne auticko, za slusne peniaze , slusna vybava, a ked si priratam aj image ktory to auto vytvara tak pekna volba, na mna posobilo vo vnutri ovela sirsie ako v skutocnosti je . hoci 1.2 sa mi zdala slaba na to auto. a ani ta neplnohodnotna rezerva neposobi pekne :-(Nove Bravo - pre mna najkrajsie auto od fiatu, mat zbytocnych 500 000 okamzite si ho kupujem :-D. bol som na testovacej jazde s 1.4 T-jet 120 koni ... som mal pocit ako keby dvojliter bol pod kapotou, prijemny tah, perfektne riadenie a spracovanie. 16" pneumatiky a perfektne pruzenie. a image !! nemam mu co vytknut .. davnejsie som bol na skusobnu jazdu este s Fiatom Stilo, 1.6 ( na tu 1.2 som bol zvedavy ale nemali ju :-( ) super vec co ma vtedy zaujala, bolo to nastavene serva v mode CITY. Doslova malickom som tocil volantom. velmi prijemne to bolo. ale iba ked auto stalo !!! A ked uz rozoberame aj ine znacky tak pridam este nieco.V case rozhodovana sa o kupe auta pre svagra. padla rec aj o VW GOLF .. vtedy zakladna cena 499 000 SK v slusnej vybave ale s motorom 1.4 80 koni. s lepsi motorom a troskou vymyslania okolo vybavy sa cena GOLFA vysplhala na 630 000 sk ( za taku cenu kupim rovnako vybavenu Octaviu !!! ) Sused si pred 2 rokmi kupil novu Seat Cordoba 1.4 75 koni. zo zaciatku mal problem s klimou. bola montovana doplnkovo v servise, trosku mu to zo zaciatku tieklo,Moj ujo si kupil VW POLO 1.2 12V ( leto 2004 ) vybava popravde nic moc, ked nepocitam central, radio s MC, predne okna na elektriku a 14" elektrony tak ma nic viac ani nenapada. a stal nieco cez 400 000. ( prehnane drahy !!! ) pred pol rokom mal problem s motorom, zacalo mu tam cosi "cukať". Inak sa nestazuje, denne chodi na nom do prace 30 km.Priatelky brat si kupil pred 3 mesiacmi novu Thaliu v maximalnej moznej vybave za 350 000sk. Ked si odmyslim tie extra lacne plasty,tak je to vcelku slusne auto pre rodinu.Vlastnil som Citroen AX 1.4 diesel posledny model. kupil som ho v roku 2000 za 200 000sk od jedneho starsieho pana . Lakala ma hlavne nizka spotreba ( 3.7 litra nafty na 100 km ) Mal vtedy nieco malo cez 40 000 km. Teraz to auto pouziva mama. Auto ma najazdenych 103 000 km . Spotreba je stale mala, ale na aute je vidiet a citit 12 rokov. pri 65 000 bolo nutne menit tesnenie hlavy, klinove remene, klapky. Tiekol olej, dokonca tiekla aj nafta z cerpadla, 2 krat prasknute manzeny na oboch kolesach prednej napravy. Ale to vsetko je podpisane vekom a kilometramy. Jedina vec co je kriticka je elektrika auta . 2 krat servisovane , stale vyhoreli ziarovky zadnych svetiel. pred tyzdnom sa objabilo vrzanie vodicovych dveri. je to cudne ale aj po dokladom premazani tie dvere vrzgaju :-( Auto bolo raz burane ( okrem 2 dnovej bolesti krku sa mi nic nestalo, a to auto nema ani airbag )

forpsi
3. července • 9:04

Kedze si planujem v blizkej buducnosti kupit auto . tak trosku sa obzeram a spravil som si taky "testik" ho napisem aj tu pre porovnanie !AVEO - 1.2 16V - 84 koni ( najlepsi motor z porovnavanych )
- 5.5 l / 100km kombinovanej sporeby , 132 CO2
- ABS, 4 x airbag, el.predne okna, servo, radio s MP3, 185/55 R15,
palubny pocitac, central s DO, klima, spojler, elektrony, hmlovky
- cena 346 000 SKCLIO - 1.2 16V - 75 koni
- 5.9 l / 100km, 139 CO2
- volant v kozi, ABS, 4 x airbag, central s DO, automaticke uzamykanie, servo,
palubny pocitac, klima, el.predne okna, 166/55 R15 :-D
- cena 354 900SKFABIA - 1.2 12V - 70 koni
- 5.9 l /100km , 140 CO2
- ABS, hmlovky, 195/55 R15, klima, el.predne okna, central, 4xairbax, servo,
palubny pocitac
- 344 900 SKFIESTA - 1.25 16V - 75 koni
- spotrebu som nezistil
- ABS, 175/65 R 14, central, el.predne okna, 2xairbag
- 365 000 SKGrande Punto - 1.2 - 65 koni
- 5.9 l/100km , 139CO2
- ABS, palubny pocitac, central s DO, klima, servo, el.predne okna, hmlovky,
6xairbag, radio s CD
- cena 355 900 SKtakze podla toho ( motor, vybava, cena )
1. Aveo
2. Fabia, Clio, Grande Punto
3. Fiesta

mato
4. července • 18:20

Sefe a kde si zabudol Corsu, momentalne spicku tejto triedy?;-)

forpsi
4. července • 18:34

pardon. :-P nie len Corsu ale aj novu Ibizu :-)sice ibizu som pozeral, no len tie motory nejako su stare a slabe :-(

Antracit
3. července • 9:37

Aveo na prvním místě proč? Kvůli papírové spotřebě, nebo max 5 - 10 koní vyššímu výkonu? Můj žebříček by byl jednoznačně:1. Fabia + GP
3. Clio, Fiesta
4. Aveo

forpsi
3. července • 11:17

kvoli vybave, 5 rocnej zaruke ( na Fabiu su 2 roky zaruky ), ovela lepsiemu motoru, krajsiemu designu, ( este si pockam na Euro NCAP - snad do mesiaca budu nejake testy)
to Grande Punto keby malo silnejsi a modernejsi motor tak je to jasna volba.

Antracit
3. července • 12:33

Euro NCAP bude tragédie, nepočítej víc než 3 hvězdičky. Je to z 90% starej Kalos.
5 let záruky - to vůbec nedokážu posoudit jestli je výhoda. Už vidím jak ti něco uznávají, tím myslím jakoukoliv automobilku, je to jen jejich pojistka, že budeš jezdit k nim na drahej servis.
O moc lepsi motor ten nebude, co jsem slysel od prodejcu Daewoo/ Chevrolet, tak papírové hodnoty jsou značně rozdílné od reality, hlavně u té 1.2. Takže jediný rozdíl je papírově vyšší výkon. Já jel ještě s tou starší a přišla mi nic moc.
HTP bylo na normální jízdu příjemnější, právě kvůli dobrému průběhu krouťák/otáčky. (ať už se o něm na netu píše cokoliv)
U Fabie si můžeš připlatit za 3000 Kč za 4 letou záruku.Raději bych řešil záruku na kastli 6 let vs 12 let - to něco vypovídá o antikorozní úpravě Chevroletu.A ta výbava? To u vás musíte mít úplně jiné ceny. Psal jsem to výš... skladová Fabie poráží Chevrolet úplně s přehledem i výbavou i cenou. A že si z těch skladovek sakra můžeš vybírat, je jich v podstatě nekonečno na výběr. :))

forpsi
3. července • 14:30

tak to co som napisal vyssie tak to som bral priamo z cennikov aktualnych, ktore su zverejnene na internete slovenskych predajcov.Popravde ti poviem, co sledujem posledne mesiace, tak ovela castejsie je vidietu nas na ceste nove RIO, CLIO ako novu Fabiu. Denne prechadzam okolo dealera KIA a takmer kazdy treti den tam kamion sklada nove auta ( RIO, CEED )No co ja som cital na internete , aj cudzich strankach, tak nove AVEO je plne navrhnute pocitacom, takze pochybujem ze je to zo stareho Kalosa. To ze ma zhodnu palubovku neznamena ze je to stary Kalos :-)
Po predvadzaciej jazde sa ukaze ako AVEO splnilo moje ocakavania. hlavne po motoristickej stranke. Kedze chcem "zive" auto. Uz vaham aj nad tou 1.4 100k :-)Fabia ma s HTP motorom dobry tah od nizsich otacok hlavne kvoli krutiacemu momentu.

file12
25. června • 21:11

Jezdim s tim s 1,4 asi 10 dní a abych řek pravdu tak sem spokojenej. Líbí se mi víc než fábka. za 250 tis. mam 4pytle a 75kw, kdežto u fabky HTP a hovno k tomu. Fabka má sice lepší interiér, ale co se týče podvozku klaním se k aveu. při novym motoru sem jel 160, 4tis. otáček a divil sem se že je auto dost stabilní. S fabii už bychl lítal z pruhu do pruhu.Každej at si vybere svoje auto...ale newim proč z fabky dělaj modlu jen kvůli tomu že je to škoda. škoda auta za takový peníze

DaewooMaster
23. června • 15:53

Není mi zcela jasné, jak si autor článku představuje ono "oddělení od minulosti Daewoo", když naprosto stejné auto (jen s hezčí maskou chladiče) jezdí minimálně v Koreji jpod původním názvem DAEWOO GENTRA X už od října loňského roku? :-O Ostatně kdyby autor nebyl líný a zvedl kapotu, tak tam hnedle na tom plechovém výrobním štítku objeví dostatečně velkými písmeny vyvedený nápis "GM DAEWOO Auto -)

DaewooMaster
23. června • 16:00

Není mi zcela jasné, jak si autor článku představuje ono "oddělení od minulosti Daewoo", když naprosto stejné auto (jen s hezčí maskou chladiče) jezdí minimálně v Koreji jpod původním názvem DAEWOO GENTRA X už od října loňského roku? :-O Ostatně kdyby autor nebyl líný a zvedl kapotu, tak tam hnedle na tom plechovém výrobním štítku objeví dostatečně velkými písmeny vyvedený nápis "GM DAEWOO Auto and Technology Company"... :-P To nemyslím jako nějakou hanu pro auta z Koreje, jen konstatuji fakta. Ostatně rebranding na Chevrolet v Evropě proběhl právě kvůli takovým zamindrákovaným omezencům, co se tu (až na výjimky) zatím stihli pod článkem vycintat... :-DTéž moc nechápu to opakované zmiňování údajné tradice amerického Chevroletu apod. Tohle auto bylo vyvinuto a vyrobeno v Koreji, karosérii navrhl ItalDesign stejně jako u naprosté většiny Daewoo modelů předtím, takže s americkým Chevroletem to má (v Evropě) společné akorát název, logo a vlastníka v podobě koncernu GM. Nebo se tu dočtu taky něco ve smyslu, že Chevrolet Niva je pravé americké SUV se sportovní tradicí jen proto, že to má taky nálepku Chevrolet? ;-)PS: Sorry za zmnožení, ale bohužel diletansky napsaná diskusní fóra tady nedokáží zobrazit znak pro slučovací spojku"et" a místo toho bez varování useknou můj pokus o příspěvěk! 3-[

DaewooMaster
23. června • 15:54

...vyvedený nápis "GM DAEWOO Auto -)

Me2d
23. června • 15:53

Pred tim jsem jezdil se starsi Fabkou, tak jsem porovnaval. V Kalosovi je vice mista pro posadku, malej kufr, ma horsi zareni lepsi motor, kdyz porovnam s 1,4 co jsem u fabie mel, min zere a je zivejsi, ma mekci podvozek. Lepsi vybavu a levnejsi a jeste min poruchovejsi.....

Petr1968
23. června • 14:45

Když už Korejec,tak KIA, Hyunday:-D:-D:-D

jandaxx
23. června • 20:23

Hyundai. Hele, záleží na konkrétním autě. Měl jsem Hyundíka - relativně moderního a byl to sráč, že to svět neviděl. Naopak máme v rodině Matize a ten jenom jezdí a jezdí. Akorát se do toho leje benzín. Nejlevnější nákupní taška své doby a jakou dělá službu.

kuskus
22. července • 14:53

Matize jsou výborné, jedno těch poevedených mrňousů, jezdím s ním do práce a naprosto mi vyhovuje :-P

ivan
1. července • 22:26

tak to radšej Hyundai Atos!! je ovela kompaktnejšie auto ako Spark!

Petr1968
23. června • 14:41

Raději 2 roky jetý Fiat Punto:-D:-D:-D

chevy
23. června • 13:49

tuhle znacku jsem prodaval od jejiho vzniku v CR a "nove" Aveo, to je neskutecna tragedie..Motor, ktery zere jako prase(tabulkove hodnoty k nicemu), podvozek ze ktereho mate pocit ze v zatacce se zabijete, ostatne jako cela karoserie toho auta, staci sebemensi naraz a je po vas..viz crashtest AVEO 1,5* NCAP. Je to auto pouze pro duchodce na povozeni z domova do Kauflandu a zpatky..Nic vic..B-]

vector
20. října • 20:09

j to je celkem přesné vyjádření. Předváděčka s najetejma cca 500km.. totálně vytlučená, hrozivé díenské zpracování, kde je koberec, tak pod ním už se to nelakuje, protože co oko nevidí , srdce nebolí. Motor totální tragedie. Tohle může zaujmout jen někoho, kdo předesá z totálně rozhrkaný feliny, neumí řídit , nebo ne uplně vymaštěnej a nevnímá že se auto po silnici vlní jako had.

Reni
5. srpna • 21:32

Také nechápu pro koho jsi prodával.Ale já mám jinačí názor .Tragéde.

jandaxx
23. června • 20:18

Když jsi tu značku údajně prodával, tak bys měl vědět, že ten špatný nárazový test měl sedan. Hatch dopadl mnohem lépe, i když také ne ideálně. Jestli jsi tedy prodejce, tak potěš koště zákazník, kterého takhle informuješ. Neinformovaný prodejce, to je to nejhorší, co člověka může na salůnu potkat. Kde prosím prodáváš?:-/

chevy
24. června • 8:14

Ano spatny narazovy test mel sedan..A kdybys ty vedel z jakeho auta je toto "nove" Aveo slozeno, tak bys nerikal takovehle nesmysly. Protoze toto "nove" Aveo je z 90% slozeno z konstrukcnich prvku Avea Sedan. Komplet interier je taky Aveo Sedan, sloupky, vyztuhy atd..takze si nejdrive zjisti presne informace, nez tady pak rikat nesmysly. Ano Aveo melo 5* v USA, ovsem v USA ma 5* i Grand Voyager, ktery ma u nas 1* NCAP, takze tenhle test jiste neni objektivni. Navic za dalsi hovori zkusenost. Videl jsem x zakazniku kteri nabourali s timto vozem(sedan i hatchback) a to pri nizke rychlosti(cca 40-50km/h) a co zbylo z predku Avea to clovek nezazil u zadneho auta.. To snad i Felicie je odolnejsi..Jak rikam, kvalita tohoto auta odpovida cene. Pokud chce nekdo levne auto a nekouka na bezpecnost a kvalitu, je to pro nej idealni volba, pokud chce nekdo kvalitni auto a priplati si par tisic, bude volit neco jineho..

nelakuj
22. července • 14:55

tak proč si to prodával, když to tak pomlouváš, asi budeš dobrý tragéd:-|

chachar
11. července • 11:24

No nevím, ale dle vlastní zkušenosti mohu potvrdit že nynější model Aveo 5HB je podvozkově velmi dobrý, motor je příjemný a co se týče bezpečnosti tak je na tom docela dobře. Co se týče Avea v sedanu nikde nejsou zveřejněny poslední testy NCAP kde dopadlo lépe než Renault....

jandaxx
24. června • 19:21

No já se nechci hádat. Podle mne je to spíš faceliftovaný původní hatch, který má palubku ze sedanu. A ten dostal 3*** To také není nic extra, na druhou stranu je to lepší než jakékoli starší auto této třídy. Každý, kdo měl nějakou popelnici z konce devadesátých let, si polepší. A po nárazu v padesátce je rozhadrované každé auto. To je smysl rozložení sil které působí při nárazu. Asi by nebyl problém udělat auto, které se téměř nehne, potom by ale přetížení bylo takové, že byl byl na hadry každý pasažér. Do mně naboural pán Civicem minulé generace. Nic moc rána. Já akorát nemohl zavřít kufr u filcky - pak jsem to vybouchal kladivem. Ani nebyl prasknutý nárazní. A jemu se to auto odevřelo jako kytka. Kapota v řiti, oba blatníky od sebe, chladič v řiti, výztuhy v řiti. A určitě se nedá napsat, že by nebyl Civic bezpečné auto. Podle rozhadrování předku se nedá moc soudit. Navíc nevíš, v jaké to opravdu bylo rychlosti. Takže bych to auto určitě nevynášel do nebe, ale na druhou stranu ani nezatracoval. Když má někdo starou filcku, Punto, Corsu nebo Fiestu za kterou dal před X lety 300 litrů a má to akorát volant, kola a možná centrál a dneska koupí za ty samé peníze Aveo s ABSkem, 4x airbag, klimatizaci a další bezpečnostní a komfortní výbavu výbavu, tak na tom bude stoprocentně lépe. Já to auto nijak extra neobhajuji - sám mám japonce, ale na druhou stranu nemám rád žvásty typu "je to odpad" a podobně. Já v tom autě seděl a zpracování mi na tu třídu a cenu připadá celkem dobrý. Někomu to prostě vyhoví, tak to koupí a někdo si koupí něco jiného. Chce to posuzovat trošku nezaujatě.

Antracit
30. června • 9:57

Ke třem hvězdičkám... Lepší než jakékoliv starší auto té třídy? S tím bych byl sakra opatrnej... Když vezmu malé vozy, tak třeba Fabie má 4* od roku 1999 = 9 let.... A spousta konkurentů jako ojetin, za tyhle peníze spíš v ojetinách nížší střední má taky 4 hvězdičky - Megane/Astra/Golf IV.
Takže o bezpečnosti Avea bych napsal, že je prostě podprůměrná na dnešní dobu.

Me2d
24. června • 9:26

ono to plati i obracene, o vozech co v USA testu propaddnou ale v EU maji dobre vysledky...je to zpusobne drobnou odlisnosti testu a taky tim, ze se vyrobci snazi navrhnout auta at projdou tim ci onim testem, a kdyz jsou podminky trochu jine, tak mas smulu....A Evroipske automob. se snazi projit v EU testech, pak to dopada jak to dopada, treba takovej Roomster, ze? Proste se to nejak udela at ma vic hvezdicek.

Kooumeles
23. června • 15:45

Trosku si to pleres, tohle aveo navazuje na Kalose, a Kalos dostal v NCAP 3* v USA dokonce 5

Tom
23. června • 14:07

Já bych to tak tragicky neviděl. Já myslím, že s tímto autem se dá jezdit nejen do kaufu, ale i do lidlu a plusu. Odvažnější by si mohli troufnout i na globus :-)

Kooumeles
23. června • 13:09

skodovka nema sanci

Reni
5. srpna • 21:30

pO ZAJETÍ JEZDÍ ÚPLNĚ JINAK.

Jirka
24. června • 21:04

No me se tohle auto moc libilo, nez jsem si ho u prodejce zkusil. Nemohl jsem tomu uverit jak spatne jezdi a tak jsem sel k jinemu prodejci, ale i tam to byla tragedie - slaby motor a nepresna prevodovka. Skoda 120 nema sanci, jakekoliv jine auto je mnohem lepsi.

Kiko
22. července • 14:44

Já jsem s ním moc spokojený, je fakt že ta převodovka je o zvyku, ale s tím motorem jsi nepřesný ty, šlape jak pes i naložený, sorry 1,2 62KW mluví samo za sebe.. To by mě zajímalo s čím jezdíš ty odborníku :-D

alambert
23. června • 12:46

taky mate ten pocit ze by stacilo posunout znak z narazniku do masky chladice a bylo by to hned docela pekny auto?:-D

mm
23. června • 12:12

no to namyslite vazne.to auto bolo zastarane uz v case, ked ho zacali kreslit. Otrasny odpad. Ved je to horsie kao Cina...

Reni
5. srpna • 21:29

Jsi se zbláznil ne? Mám ho doma a nejsem žádný tupeček co do aut.Je to krásné auto.Jezdí tiše ,spotřeba normál a o tom ,že v plném vybavení je za pusu oproti dalším ani nehovořím.Jízdní vlastnosti jsou dobré .Octavka je super ,také jsem ji vlastnila A V ELEGANCI ,ale její cena také.Páni ze škodovečky usínají na vavřínech a peníze počítají jako listí na stromech .

jandaxx
23. června • 20:11

Nauč se po slovensky. Arabe. Až sem zase polezeš a budeš tady blejt. Seděl jsi v tom vůbec? Já ano. A vůbec to není tak špatný. Pokud to samozřejmě neporovnáváš s auty, které stojí 2x tolik.
Podívej se do ceníku, co a za jaký peníze a v jaký výbavě se prodávalo tak před pěti - deseti lety. Dal jsi 300 litrů a dostal jsi akorát kola a volant. Ty kao:-D

Petr1968
23. června • 9:59

Tož to je fakt málo:-D To bych si moc nepolepšil:-D:-D

ivan
1. července • 22:22

My na Slovensku sme na vyššej urovni,nám zakúpený tovar dovezú domov
Vy v Cechách ste kočovníci potrebuje asi všetko na kočovku si zobrať od grilu až po prenosnô chladnicku,potom čupíte a tlačíte sa v kabine vozu!:-D

Naj Kecav
29. června • 23:30

Ano kufr je opravdu malý, ale dají se úžasně sklopit sedačky včetně sedáku a rázem je kufr jak hrom. Pravda je to spíše pro 2lidi než pro 4členou rodinu.

Doporučujeme

Články odjinud