Chcete ryze sportovní Škodovku? Máte smůlu

Mladoboleslavská automobilka začala v poslední době poutat nezvykle velkou pozornost. Z několika oficiálních prohlášení vyplývá, že postupně přijde řada nových modelů a že se chystají velké věci. Kromě škodovácké verze Volkswagenu UP! se můžeme začátkem příštího roku těšit také na Rapid. Za rok je očekáván příchod nové Octavie.  Automobilka chce do roku 2018 prodávat 1,5 milionu vozů ročně. Vyrojily se tedy spekulace, zda v přívalu novinek nenajdeme také něco sportovního, něco hodně atraktivního, zkrátka něco podobného konceptu RS 2000, který se představila letos u Worthersee.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Kdyby takový model přišel na trh, určitě by se nikdo nezlobil. Jediní, kdo by se zlobili, by byli lidé z vedení mateřského Volkswagenu. Škoda má zvyšovat prodeje, ale zřejmě se nemůže pouštět do vod, kde už VW má své zástupce. Anglický Autocar se na příchod sportovní Škodovky přímo zeptal šéfa technického vývoje Eckharda Scholze. Ten všechny spekulace na téma auta podobného Fabii RS 2000 rázně popřel. Podle něj není na trhu pro takový vůz místo a automobilka se musí soustředit na jiné, masovější segmenty. Je to prostě škoda.

Klepněte pro větší obrázek

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků