Chcete Mercedes třídy C s maximálkou 343 km/h? Posaidon takový vůz má

Mercedes-Benz třídy C dostal ve své vrcholné úpravě 63 AMG pod kapotu osmiválec z AMG GT, který v silnějším provedení S nabídne 375 kW (510 k). Zdá se vám to pořád málo? Nevadí, společnost Posaidon má velmi zajímavé řešení.

Testy | Sportovní auta | Kupé | Mercedes-Benz

Test Mercedes-AMG GT S: Jeden den středem pozornosti

V rámci úprav totiž Mercedes třídy C dostane nová turbodmychadla, jiný software řídicí jednotky, vylepšení se dočká také mezichladič stlačeného vzduchu i výfuk. Výsledkem pak jsou mírně řečeno fascinující parametry. Motor vyprodukuje po úpravě 514 kW (700 k) a 890 Nm.

Testy | Kombi | Mercedes-Benz

Test Mercedes-Benz C 220 BlueTec kombi: Základní biturbo

Samozřejmě bylo potřeba upravit také sedmistupňovou převodovku a pokud si to zákazník bude přát, k dispozici je taktéž třeba vylepšený zadní diferenciál. Každopádně sprint z nuly na 100 km/h je po úpravě záležitostí pouze na 3,4 s a maximální rychlost dosahuje na 343 km/h. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 399 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.498
Rok výroby: 2010
Stav: 33 868 km
Cena: 150 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků