Chcete BMW M5 Touring? Je tu Alpina B5 Bi-Turbo s výkonem 600 koní

Když už vám nyní BMW neprodá model M5 v kombíku, obraťte se na Alpinu. Tam jsou praktické rodinné vozy ještě v nabídce.

Na rozdíl od předchozí generace dnes už BMW neprodává model M5 v karoserii kombi. Přitom rychlé kombíky mají své nezaměnitelné kouzlo, takže pokud toužíte po dynamice M5, ale potřebujete nebo chcete velký kufr, kupte si novou Alpinu B5 Bi-Turbo. Novinka je ale samozřejmě k mání i jako klasický sedan.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Vybrat si můžete mezi klasickým sedanem a kombi Touring. Výkon je stejných 600 koní, samosvor a adaptivní podvozek máte v základu. Převodovka je výhradně automatická

Alpina letos slaví půl století od svého založení. Modernizovaný model B5 Bi-Turbo dostal upravený přeplňovaný osmiválec o objemu 4,4 l, který se představil v modelech 50th Edition vzniklých právě na oslavu založení tuningové společnosti.

Testy | Video | SUV | BMW

Rychlý test Alpina XD3 BiTurbo: Ještě lepší BMW X3

Motor nabízí výkon rovných 600 koní, což je mnohem hezčí a zajímavější číslo než nudných 441 kW. Točivý moment vrcholí lokomotivní hodnotou 800 Nm. Z 0 na 100 km/h zrychlí modernizovaná Alpina B5 Bi-Turbo za 4,2 sekundy a rozjede se až na 328 km/h.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Motor V8 4.4 Bi-Turbo pochází z dříve představených modelů 50th Edition, které automobilka představila na oslavu půl století existence

Kombinovaná spotřeba 9,5 litru na 100 km asi potenciální klienty, kteří za tohle auto zaplatí minimálně 108 600 eur (2 932 000 Kč) za sedan nebo 111 900 eur (3 021 000 Kč) za kombi, moc zajímat nebude.

V základní výbavě je dokonce i adaptivní podvozek, systém aktivních stabilizátorů a samosvorný diferenciál. Připlatit si můžete za silnější brzdy nebo za titanový výfuk Akrapovič, který je o 17 kg lehčí než originál. Tak co, ještě pořád potřebujete BMW M5?

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 260 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 230 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 139 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 68 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků