Prosím vás, dite s tou Škodovkuo už do pr..le !!!!
Asi som jediný človek na na tejto stránke , ktorému sa 2. generácia Fabie páči.Ale čo som si všimol mladým ľudom sa páči častejšie ako starším (30+ je pre mna starší človek )
Peto zdravím ;-) Design 2 generace neni špatný ale neni podle mě dotažený k dokonalosti mrkni se na nový RAPID co má přijít .... Mrzí mě co za patvar se zrodil ... MUSEL jinak by WV nešel na odbyt... kdyby vypadal jako Mission L ve Frankfurtu..... Fabia II generace měla vypadat taky dobře ale stejně jí museli skrouhnout aby nekonkurovala WV Polo nebo snad Golfu ? Jde jen o konkurenci a rovnováhu v koncernu aby se prodávali i jíné značky z WV koncern. Aspoň si to tedy myslím ...
Škoda slov....
... říká ten, co jezdí v olítaném Loganu z třetí ruky :-PJá škodovku už nemám, ale bylo to auto, co bylo levné na údržbu i servis. Komfort na svou dobu (2002) docela OK (50kW motor, klima, elektrika), dokonce i trochu závodit se s tím dalo, když člověk věděl jak. Děti i s kočárkem mi to odvozilo, barák jsem s ním postavil. Kolem roku 2002 jsem vydělával jen nějakých 25 hrubého a nechtělo se mi platit a splácet drahé auto.Že mám teď velké auto s více než 2x tak silným motorem, tak podle tebe bych měl psát taky "škoda peněz"? Koncernová auta mají své výhody i nevýhody, navíc ne každý si kupuje auto v nepřímé úměře k velikosti svého kašpárka ergo atrofovaného ega.
Jen by me zajimalo jak redaktor objevil trivalcovy litr.....Jedinej litr v celym koncernu VW byl v ty dobe ctyrvalec. Ten motor byl od Arosy az po Fabii. Ve fabce byl pouze ve spojeni se socialni vybavou Jinior.( lepe by se k ni hodilo Senior, bo nikdo jinej ten motor nekupovdl.)
není pravda, úplně první modelový rok jej měl taky. Pro tragický výkon jej ale přestali prodávat.
ale byl to vždy čtyřválec 1.0MPI
Měl jsem 8 let dobře vybaveného sedana (z mého pohledu to byla nejhezčí fábka), bylo to celkem pohodové autíčko, které kromě silentbloků trápily k stáru jen serva klimy. Jinak se do toho jen lil benzín a měnil olej.Dneska je to samozřejmě už "sociální" auto, ale já v něm odjezdil nějakých 200 tisíc, sice bych už si fabii (obzvláště dvojkovou obludku) nekoupil, ale ve srovnání s Felicií (jak tu kterýsi mák psal výše) to bylo něco úplně jiného. Felda, ať byla jaká chtěla, byl jen vylepšený favorit, a bylo to sakra poznat. Reznoucí 5. dveře, vyhrkaná převodovka, vylágrované spojky atd. - ale je pravda, že byla větší.
Nazdar inženýři, pročetl jsem už spousty názorů - nejen na Fábii, ale na všechny %Škodovky - od rádoby odborníků - a myslim si jedno - když se to někomu nelíbí - tak ať si ... těch aut nevšímá - automobilek a aut je jako sraček - a tyhlety řeči o ničem - automobilku nezajímá, protože jim kšefty jdou a k čemu jsou vlastně tyhle cancy - fábie je úzká, hnusná atd... já mám lepší .... blá blá blá o ničem....
Absolutní souhlas, na trhu je automobilů nepřeberně. Škodovka plní funkci levného automobilu od VW, a asi jí to i docela jde. Každý vidí v automobilu jinou funkci, někdo se potřebuje jen přesunout z bodu A do bodu B, jiný se chce při řízení i pobavit ap. Podle toho si také zvolí automobil. Někdo si zvolí novou Fabii pro provoz po městě (kam podle mě patří výtečně) a jednu, dvě delší cesty nějak přežije, jiný si pořídí na to samé 10 let staré AUDI. A spokojeni budou oba. Je to prostě individuální volba každého, mě se také nelíbí kola u sousedova auta, ale platil jsem je snad já? Existují samozřejmě povedenější modely a méně povedené, ale to je tak asi vše.
Když se kdysi objevila na trhu Fabia, říkal mi známý, který pracoval v jedné Škoda prodejně, že se škodovce podařilo uvést na trh dražší, složitější a hlavně menší auto. Když jsem pak Fabii vyzkoušel, dal jsem mu za pravdu. Ve srovnání s Felicií vnitřní prostor Fabie neobstojí - myslím Fabie I., do dvojky už bych to ani nezkoušel, ta mi připadá prapodivná už vzhledem ...
Já myslím,že kdyby dvojková Fabia nebyla škodovka,tak je to neprodejný auto.Ten design je naprosto děsivý,naprosto nechápu ty masy lidí,kteří to kupují,když je na to trhu v této kategorii mnoho zajímavějších aut.
:-D:-D:-D Víš proč ty masy mají fabii druhé generace kam se podíváš ? Leasing Leasing Leasing ... Kdo dneska s průměrných občanů májí hotově např. 250 000 aby aspoň měli auto aspoň s ambiente verzí na alu kolech .. ?? Málo ..... Jak říkám ne všichni... ale většinou Leasing
RS dávalo stovku za 10 sekund :-D:-D:-D prostě závoďák :-D:-D:-D
:-) měl jsem všechny verze fabia snad jen mimo radoby sedanu a musím říct .. že toto auto se hodí pro soc. vrstvu + důchodce a chataře dokonce i jako podnikový vůz. Někomu to možná stačí ale musím říct že např. 10let staré audi je 100x lepší než nová fabia druhé generace. Mluvím z vlastní zkušenosti né z pohádek mechu a kapradí... Pokud chcete aspoň auto kupte si WV nebo AUDI zbytek je jen ochuzená 15let stará kontrukce v novém kabátě. A mimochodem druhá generace fabia je jen fabia verze 1 s horší airodinamikou tim padem vetší spotřebou a polovina dílů je z polska ..JÁKÁ ŠKODA 3-[ takže ta evoluce fabia neni zase tak růžová hodná oslavám........
...tak si tak přemýšlím, proč jsi měl všechny verze Fabie, když je to auto pro socky + důchodce atd. Do které kategorie patříš ?? Ale teď vážně, nemám rád Škodu Fabia a už jsem to tady psal...a taky vím proč, problémy, problémy, problémy...hlavně verze 1.4 TDi (tříválec 59 kW). Mám už druhou, coby služební vůz a ....motor, no, jakž-takž. Třetí palivové čerpadlo, spotřeba nic-moc a NESKUTEČNĚ HLUČNÝ TRAKTOR...Problémy byli s elektronikou, zavírání oken, kotouče + brzdové segmenty, neskutečné opotřebení volantu /polyuretan se drolil už po 60 tis. km/ Ale rozhodně se musím zastat koncernu, když píšeš o "airodinamike" (mimochodem, píše se AERODYNAMIKA) a o " polovině dílů z Polska " Opravdu nemáš pravdu a můžeš mi věřit, auta jsou celý můj život...Já sám bych si " Fábku " nikdy nekoupil, ale není to špatné auto, pro dva lidi + pejsek, nebo coby " nákupní taška" např. s posledním spolehlivým motorem od koncernu (VW, ne WV, jak píšeš :-)) 1.4 16V (59 kW). Politiku firmy Škoda nikdy nepochopím (páč nebýt firem, státních zakázek a jiných " prapodivně" vyhraných výběr.řízení, nemají takové prodejní výsledky. Nechovají se k domácímu zákazníkovi tak, jak by se od české firmy čekalo...myslím k zákazníkovi, který si přijde koupit auto za celoživotní úspory a na 15 let minimálně... Takže, Škoda mě zklamala dost a já osobně zůstanu věrný japonské značce, kterou uznávám kvůli spolehlivosti, vstřícnosti k zákazníkovi a kvalitě, která mě nezklamala ještě NIKDY...bohužel, služební auto si člověk vybírat moc nemůže, ale aspoň dovedu porovnat. Z láskou vždy usednu po práci do své HONDY a při řízení si odpočnu, relaxuji a taky SLYŠÍM autorádio + CD i za jízdy !!!! ;-)
:-P HONDA jistě ja ti to neberu já jsem tady jen popisoval svůj zážitek s vozů které jsem vlastnil poslední kousek byla Fabia II 1.4 16v 63kW benzin combi Scout 2009 ..Měl jsem i Fabia II 1.2 HTPi 52kW Elegance ... 1.4TDI je opravdu průser neslyšel jsem na to chválu ale přesně nevím. Ale co vím je jistě ... Že ceny těchto Fabii co jsem měl byl totální nesmysl.. Zbytečně předražené co to auto nabízí. Spíše co by mělo nabízet .. Omlouvám se za pravopisné chyby no jo stane se ... Já Hondy mám rád to neříkám S2000 ale ja spíše Nissan GT-R a nebo Skyline když už Žluťáka .. Zatím jsem neměl zkušenosti. Já radši Němečky XDD Jinak beru názor jako názor každej má jinej pohled na věc. ;)
:-)) opravuji = S láskou....ne Z láskou... PS - ...nedávno jsem četl článek o motorech TSI, tak konečně Škoda kápla božskou...Co odborníci předpovídali, už je tady...A problémů není málo...svolávací akce Škoda nikdy nezveřejnila a pokud se někdo vykašlal na servisní interval, jezdil dál, ANI SE O TOM NEDOVĚDĚL...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.