Český trh v říjnu 2015: Top 10 nejprodávanějších modelů a pořadí značek

24 komentářů

jakub
9. listopadu • 18:14

tiskovy mluvci skody k teto havarii: to je zamer aby hasici po nehode nemuseli pouzivat nuzky a spolujezdec ze zadni sedacky vypadl do sanitky skoro sam....:-D:-D:-D

Adolf
9. listopadu • 22:51

Spíš pohřebáci :-D

Adolf
9. listopadu • 10:04

Fabie je pěkné auto.Ale kdo z vás seděl vzadu a užíval si? :-D

Ellesmérys
9. listopadu • 15:44

Mam 196 cm a vzadu si sednu v pohodě pokud přede mnou je osoba, která má do 175 cm :-P. Buď to tu hodnotěj samý obři nebo akorát velký h*by.

LOL
9. listopadu • 21:20

Sezení s kolenama v úrovni solárního plexu a nohama doširoka jako na gyndě teda za pohodlné nepokládám.

Adolf
9. listopadu • 21:30

Protože nejsi pravý muž jako Ellesmérys :-D

Ellesmérys
10. listopadu • 12:05

No jasně, kam se hrabe tady strýček Adolf B-] Já neřikam že je to vrchol luxusu, kdo jezdí často s posádkou vzadu a delší trasy tak si samozřejmě asi vybere auto o třídu vejš (Fabia je furt kategorie malejch aut, co tomu na tom slově nerozumíte?), ale pro nějaký to ježdění nejčastějc kolem Prahy s 1-2 lidma je to ideální a když jede jednou za čas víc lidí, tak to žádná tragédie taky neni. Nedivil bych se, kdyby většina lidí, co to tu kritizuje viděla korát tak pár fotek nebo v tom seděla s bídou jednou.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
LOL
11. listopadu • 12:44

tak třeba v této velikosti a ceně bych okamžitě volil ix20.

Ellesmérys
16. listopadu • 16:40

Velikostně ok, ale designem ... to je děs a hrůza. (Samozřejmě každýho názor)

Adolf
10. listopadu • 12:14

Máš pravdu. Opravdu tam stačilo sedět jen jednou.

Ellesmérys
10. listopadu • 22:09

Dobře, tak se nauč číst a vnímat text - malá auta znamenají že sou malá a stěžovat si na vlastnost, která už je popisuje je fakt jak u blb*čků. B-]

Adolf
11. listopadu • 21:02

Najednou malá auta :-D Nahoře píšeš jak si tam v pohodě sedne nadprůměrná postava a co ta změna? Nesedne. Pocit strašný a nastupování a vystupování děs. Zlaté Sandero :-)))

Ellesmérys
16. listopadu • 16:39

Jo, sedne :-P. Mně to problém nedělalo, ale zase netvrdim, že se tam poskládá celý osazenstvo z nadprůměrně velkejch. Reagoval sem akorát na to, že z toho děláte do ví jakou tragédii.

Adolf
9. listopadu • 16:59

Sedneš si v pohodě:-D Pocit jako v tanku a vystupování jen pro mladé. Sedíš skoro na zemi.

Roman
9. listopadu • 11:13
Fanda
9. listopadu • 12:50

Tak to je smutné když nejprodávanější auto je vlastně pojízdná rakev. A smutnější je že takto se šetřilo ještě před plánovaným úsporným programem VW.

LOL
9. listopadu • 15:43

bouračky s malým přesahem jsou vždycky masakr.

jo
9. listopadu • 12:48

drsný..jestli tohle před nehodou někdo nesvařil doma v garáži ze dvou aut tak je to opravdu velký problém

LOL
9. listopadu • 15:43

Mně nikdo ze škodafilství asi obviňovat nebude, ale v tomto případě si myslím, že to ani jinak dopadnout nemohlo. Fábka dostala ránu zešikma na zadní dveře, ty se promáčkly a Supík tlačil na zadní nápravu a podběh, což jsou docela silné části auta, takže pokud tam byla nějaká hybnost, tak to to auto muselo takto roztrhnout - doby starých F1 s tlustým plechem jsou už pryč. A pokud se nepletu, viděl jsem podobně roztrhnutou i F1.

Mirek
9. listopadu • 21:29

Dovolím si částečně nesouhlasit. Náraz šel nejprve na přední dveře, které to s B sloupkem unesly. Utrhly se zadní dveře. Tady je ovšem jeden problém, nejpevnější díl karoserie je B sloupek a navazující výztuhy. Ten bývá, nevím jak u Fabie, lisován za tepla z pevnostního plechu a má ještě další pevnostní výztuhy. Pokud tento podržel Fabii, tak je pro mne nepochopitelné, že prahy a podlaha se od něj docela snadno utrhly. Spíše to svědčí o tom, co píši v textu článku, že takovou kolizi vůbec neřešili a někde je chyba. Tady jsou vnější plechy vedlejší, to je jen dekorace, tady jde o pevnostní výztuhy a jejich spojení. Týká se to i střechy.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
LOL
11. listopadu • 12:42

nějak zvláště jsem to nestudoval. Ale v okamžiku, kdy se konstrukce jednou prohne, tak její pevnost už nikdy nebude tak vysoká jako v původním stavu. Pak stačí malý výstupek a auta se rozpářou jako konzerva, dnešní hmotnosti a rychlosti a z toho působící hybnosti (na straně párající i párané) jsou k tomu jako dělané. Navíc vše je stavěno na plošný náraz, tohle byl náraz vedený šikmo zrovna v místech, kde bílé auto (Sup) má poměrně hodně hmoty. Pomačkané přední dveře podle mého názoru vznikly bočním rázem/omáčknutím po hlavní kolizi, nejsou na nic žádné škrábance a lak druhého auta.

Mirek
16. listopadu • 18:17

Přední dveře jsou pomačkané nárazem, takhle se plechy nepokřiví , když se auta o sebe "lísknou" bokami. Vždy musí někde nastat počátek zaboření, nikdy to není najednou. Kdyby to tak bylo, tak Superb misí mít přední dveře přibližně stejně pochroumané, vzhledem k tomu, jak daleko se příď Superbu dostala, ale tam jsou jen škrábance na laku.

Mirek
9. listopadu • 11:52

Pěkné. Tak nějak začínám mít divné tušení, že něco není v pořádku, a nejen s motory.

LOL
9. listopadu • 11:11

mně se teda moc nelíbí, stejně jako miniocta, tj. Trapoušek. Jediné vzhledné škodárny jsou IMHO Octa a Supík, ta první ale trpí na inflaci množstvím.

Doporučujeme

Články odjinud