Volkswagen skoda citigo made in Slovakia!! das auto ,tusím 375 denne kusov..B-]
A zase nějaký de.bi.l rozdělil článek.
Stejně je zdejší diskuze "cinknutá" nesouhlasné názory na tento velmi stupidní systém větvení do nějakých řetězců jsou houfně mazány. Za první stránku s Citygo jsem se nedostal- srry. A to nemluvím o tom že 3/4 stánky není nosičem informace ale vyloženě spam. Docela by mě zajímalo kdo je šéfredaktor, zda ještě ten co popisuje spojkový pedál u auta s automatem nebo toto tvoří už nějaký nezúčastněný student.
Nemáte pravdu, nesouhlasné názory nemažeme.
Viděl jsem jen první stránku. Mne by zajímalo, jestli redakci vadí, či nevadí, že se v diskuzi řeší něco naprosto jiného, než je obsahem článku.
Radost z toho nemáme. Ale takhle rozdělený článek vydáváme zhruba jeden týdně, vedle toho jsou na webu desítky jiných. Takže jedna diskuze holt bude trochu svérázná.Spíš se divím, proč je to potřeba pořád řešit. Takové články tady občas budou vycházet i dál, to jsme několikrát řekli a snažili se vysvětlit, proč to takhle děláme. Tak jestli by nebylo jednodušší tyto články ignorovat. Když je někdy nepoznáte z titulku, tak jednoduše stačí kliknout na návrat zpět a pokračovat na jiný text. Jednou týdně, jeden článek mezi zhruba pětačtyřiceti.To je navíc nejlepší cesta, jak nám můžete říct, že tohle nehodláte číst. A když vás bude dost, nebudeme ani takové články vydávat. Příspěvky v diskuzi to moc nezmění.
ok. ignoruji
ano.. desítky jiných, ale z těch je velká většina typu: jeden dva odstavečky a fotka, takže takový článek by ani dělit moc nešel :-/
Dlouho jsem se držel, ale i já docházím k názoru, že arogance redakce už zjevně nezná mezí. Nerozumím, jak si někdo může užívat takových schválností.
Podívejte se na titulní straně na žebříček nejčtenějších článků. Proč by lidé dlouhodobě četli články, které jim tolik nevyhovují?My opakovaně vidíme, že téměř všichni, kdo přejdou na druhou kapitolu takového článku, projdou potom úplně všechny. A podíl těch, kdo přejdou na druhou, je vyšší než u „slušných článků“, které mají třeba jen dvě dlouhé kapitoly.Takže v dané situaci víc řešíme to, jak dělat testy tak, aby menší podíl čtenářů skončil na první kapitole. Ne jak se zbavit těch, kterým nevadí články rozdělené na více krátkých kapitol. (Ne, testy do mnoha krátkých kapitol dělit nebudeme, tato forma funguje jen u určitého typu textů.)
Tak a taky končím kokůtci..... :-(že jeden článek uděláte normálně a najedete zase do starých kolejí asi není řešení.Stejně tak nevěřím argumentu, že tohle členění někomu ze čtenářů vyhovuje.Ono stejně... testů pramálo, úroveň většinou slaboučká (např. "expert" Duchoň) a v diskuzi většinou exhibice pár grafomanů jako figurka Karel Antonín, rudobijec Petr atd...Nicméně držím palce a věřím že vyženete i další a další čtenáře a nakonec upadnete v zapomění. Na Garáž jsem se chodil pobavit rád od roku 2006, ale nebudu Vám naklikávat a raději si najdu něco jiného.
a to nemluvím o množství reklamního balastu.... :-/
Jakej reklamní balast ? Adblock Plus + NoScript :-D
Každej trošku solidní Adblock tu reklamy hrdinně blokuje, ale to proklikávání na 10 částí článku je totální nesmysl. Halooo redakce! čtenáři raději scrollují! 3-[
No jo, ale když tolik z vás tyto články pokaždé prokliká úplně celé od začátku do konce...Snažíme se to takhle dělat zhruba jen jednou týdně.
kokoti prijebany, nemozete aspon tie modely dat ako nazvy kapitol, aby som to nemusel preklikavat...pocujes ty kar?
To musí mít člověk hroší kůži, vědět ,že dělám práci na hovno, všichni jsou na mě nasraný a ještě to musím obhajovat.:-D
Kdyby byli všichni nasraný tak to snad nedělají. Tady řve 10 lidí, těch co to proklikají bude jistě více.. ;-)
hlavně si pjednou za čas vypněme blokovač reklam a nekupujme výrboky, které se tu propagují... to bude jediná páka :-D
Přesně to samý, jděte do háje a nebo se naučte dělat stránky trošku normálně. Takhle na to kašlu a nezajímá mě to.
Prvých 5 : Oktavia, Rapid, Fabia , Golf , Fiesta . B-]
Tak na to dlabu. Přečtu si to jinde.
wow...a ještě se vsadím, že někdo za tyhle klikací orgie dostane vánoční prémie, jak skvělou práci odvedl...naštěstí tady jsou i jiné a normální motoristické servery
Ne, nebudu to takhle číst, i když by mně článek možná zaujal! Běžte s tím už do p....e!
Hmmm, tak zas vím jen 10. a 9. místo. Zbytek si strčte víte kam.
Redakce si s tím sekáním článků nedá pokoj. Následuju jogurta, x123.. a spoustu dalších a jdu hádejte kam? Do pr..le? Ne, tam nechť odkráčí celá tahle redakce amatérů a diletantů. Já následuju ostatní a mířím na auto.cz. Vyšší kvalita článků, aktuální informace, absence Duchoňů a ostatních plácalů nesmyslů.Tady už mě neuvidíte ani v diskuzi, ani moje kliky ve statistice přístupů. Adieux,Lutonský a spol.
To ses zbláznil... Autoblesk.cz je ještě větší žumpa... :-O
Na auto.cz, jo? To si tedy pomůžeš :-D Co spadli pod Axela, je to horší bulvár, než zde. Nevyvážené a nesmyslné testy, tendenční články... Jednou, dvakrát do měsíce něco zajímavého (nejčastěji převzaté odborné články ze Světa Motorů, třeba naposledy test nemrznoucích chladících kapalin).
na každém kliku reklama...tak a dost...auto meziplyn autoweb autoforum ad atd
Nainstaluj si Adbloc a mas pokoj.:-D:-D:-D:-D
Ale proc???... Jednodusi je jit jinam, kde neserou na hlavu, nebo alespon mene.
Opět hitparáda kliků,pěkné počteníčko.Škoda jen,že se nedozvím pořadí od devátého do prvního místa.
Škoda pro tebe. ;-)
Jeden větší šrot než druhý.
Pochval sa tvojim srotom.B-]B-]B-]
ja mam taky srot,ale aspon Mercedes,takze oproti tomuhle superkaru.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.