Český Lexus výrazně zlevňuje

13 komentářů

Mitch
6. října • 17:35

No super, už druhé zlevnění za poslední měsíc u Lexus. IS220d za 699.000 je zadarmo, nedávno stál 899.000. A počítejte že se dá ještě vyjednta sleva 5-10 procent.
Takže zlaté v plné palbě IS-F by pak už vyšlo na 1,5 mega, zajimavé. Ale GT-Ro je lepší.

deerhunter
6. října • 14:04

sakra IS250 za 779 tisic ?tak to je hodne zajimavy ! nestalo to jeste pred pul rokem skoro milion (temer jako 325i) ?? husty ....

Thanksgiver
6. října • 14:52

Tak to je první, co mě také napadlo ... IS220d a IS250 jsou za velmi konkurenceschopné ceny ... není to sice BMW, ale to také stojí o nějakou tu korunu :-D více ...

matt
6. října • 17:53

IS 220d za 700 tisic je muj tip pro vsechny, kdo by chteli stredni tridu a nekoukaji tolik na prakticnost. Pro srovnani Superb 2.0 TDI 125kw je za cca 750 tis. v zakladu (lexus ma s 2.2 dieselem 130kw). Pritom IS nabizi hezci design, vykon atd. a premiovou znacku.

matt
6. října • 17:54

..a zapomnel jsem vybavu, kterou ma IS 220d mnohem bohatsi uz prave v zakladu..

deerhunter
6. října • 18:30

mno akorat Superb je ponekud vetsi auto, hlavne v interieru, IS bych s nim moc nesrovnaval, v tom je mista jak v Octavce ... ale jinak souhlas, cena toho IS je ted fakt hodne zajimava, at uz diesel nebo benzin.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
matt
7. října • 10:24

ano, co se prostoru tyka souhlasim, ale presto, superb a is jsou stejna kategorie

x12345678
6. října • 12:07

Mno, ceny jsou to zajímavé, jenže po několika kratších i delších svezeních s 400h tak nějak nechápu smysl. Provozní náklady to nešetří, na elektřinu samostatně se snad kromě zajíždění z ulice do garáže jezdit nedá a praktičnost má do konkurence hodně daleko. Vzhledem k minimálním prodejům lexusu je snížení cen pochopitelné, ale asi nepomůže.

Pavel F.
6. října • 13:17

No asi jste to špatně srovnal třeba s konvenční RX300. S RX300h je průměrná spotřeba kolem 17-20l/100km, s RX400h jezdím za 9-11 l/100km. Dále krouťák, kterým elektromotor pomáhá, umožňuje pěkné zrychlení hlavně ve vyšších rychlostech, např. ze 130kmh na 200kmh zrychlíte s tímto SUV jako se sedanem a nemáte přitom pocit že jedete s tankem.
Prostě Lexus nepoužívá hybrida v autech kvůli ekonomice provozu, jako mateřská Toyota u Priuse a dalších, ale především kvůli zlepšení jízdních vlastností a zlepšení ekonomiky provozu je jaksi vedlejší (příjemný) efekt.
Ten kdo má na tyto auta, tak neřeší spotřebu, jestli to jezdí za deset nebo za dvacet, protože ví, že náklady na benzín se v celkové ceně provozu auta ztratí (jen hodina práce na autě stojí u Duby skoro 1800 kč/hod bez DPH), ale ocení třeba to, že u hybrida bude méně často trčet u pumpy v mrazu v zimě. (Pokud tedy nemá koupeného s LS i osobního řidiče :-) )

matuS
6. října • 18:55

neviem ako si jazdil s RX350 ale ja som ho mal pozicane a v celkom krusnych podmienkach (mesto, zapcha, potom par km na obchvate) som dokoncil so spotrebou pod 12l.
Samozrejme so 400h by som za rovnakych podmienok mal asi 8 (jazdil som ho tiez) a hlavne 400h je dynamickymi vlastnostami niekde uplne inde ako 350tka, ale na druhu stranu zasa 400h nema pneumaticke pruzenie a to auto je dost tvrde. Je to nieco za nieco. Ale hlavne treba sa do RX pozriet a je vidno, ze to auto sa robi uz velmi velmi dlho a novy model je velmi ziadany.

Pavel F.
6. října • 22:22

Asi máte lehčí nohu než já, já holt jezdím více nadoraz. Nicméně u hybridního RX byla spotřeba nejméně 1/3 menší než u normálního RX při stejném způsobu jízdy.
Ale jak jsem psal výše, hybrid u Lexuse není z důvodu úspory, ale kvůli zlepšení jízdních vlastností, takže je radost toto využívat. :-)

x12345678
9. října • 13:11

Ve městě možná. Na dálnici ani omylem.

Pavel F.
6. října • 13:19

Samozřejmě zmiňované modely RX300 a RX 300h jsou omyl. Správně má být jen RX350.

Doporučujeme

Články odjinud