Český Ford začal přijímat objednávky na nový Ford Focus RS

Milovníci sportovního svezení se dočkali: Netrpělivě očekávaný Ford Focus RS, historicky nejrychlejší vůz své modelové řady, je již dnes možno objednat u autorizovaných partnerů Fordu v ČR.

Nový Ford Focus RS, jehož definitivní verze byla představena na autosalonu ve Frankfurtu, přijíždí na český trh s pohonem všech kol, s motorem 2.3 EcoBoost (350 k), nejvyšší rychlostí 266 km/h a s cenou 915 000 Kč.

Poprvé v historii přitom „ereso“ dostalo unikátní pohon všech kol Ford Performance AWD s dynamickým rozdělováním točivého momentu. Tento systém zaručuje nejen ideální přenos hnacího momentu na vozovku, ale dovolí také sportovně zaměřeným řidičům jízdu kontrolovaným driftem – a to ve speciálním jízdním režimu „Drift Mode“.

Další zajímavostí je režim „Launch Control“ s elektronickou podporou pro co nejrychlejší rozjezd z místa. Kromě toho jsou součástí základní výbavy každého Fordu Focus RS také devatenáctipalcová kola z lehkých slitin s pneumatikami Michelin Pilot Super Sport, sportovní sedadla Recaro, adaptivní bixenonové světlomety, audiosystém SYNC 2 s hlasovým ovládáním a mnoho dalších atraktivních prvků.

Nový Focus RS se v ČR, podobně jako Ford Mustang a modelová řada Vignale, bude prodávat exkluzivně v dealerstvích Ford Store – AMB Praha (Ořech) a AUTO IN (Pardubice).

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 11 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků