Český Ford opět láme rekordy

České zastoupení automobilky Ford zaznamenalo v měsíci říjnu další prodejní úspěch. 1 919 nově zaregistrovaných osobních a lehkých užitkových vozů totiž znamená nejen potvrzení první příčky mezi importéry, ale také historický rekord, pokud jde o měsíční tržní podíl dovážené automobilové značky.

Díky 1 919 novým vozům zaregistrovaným v ČR v září posílil Ford po třech čtvrtletích roku 2008 svou pozici lídra mezi importéry. Fordovu silnou pozici na českém trhu také názorně dokumentuje skutečnost, že například právě v říjnu dokázal prodat prakticky dvakrát více vozů než třetí importér v pořadí nebo že se v žádném měsíci roku 2008 neprodalo a nezaregistrovalo méně než 1 100 vozů značky Ford. Letošní výsledek českého Fordu za prvních devět měsíců je ve srovnání s loňským rokem o více než 2 440 prodaných vozů lepší než loni (+24 %).

Ford u nás navíc za říjen zaznamenal absolutní rekord v podílu importované automobilové značky na českém trhu: 11,2 % trhu tu ještě nikdy žádnému dovozci nepatřilo. Po devíti měsících letošního roku je stále nejprodávanějším dováženým modelem v ČR Ford Fusion, který dosud zaznamenal 4 338 prodaných vozů. Mezi deseti nejprodávanějšími vozy v ČR jsou i Ford Transit, neohrožený vládce mezi užitkovými vozy, a Ford Focus. Celkový podíl Fordu na českém trhu je tak po devíti měsících letošního roku 8,4 %. 

Klepněte pro větší obrázek
Úspěšný Ford Fusion
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2009
Stav: 151 924 km
Cena: 75 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků