6M a ten zakladny model mi z toho dava zmysel ako jediny (po odchode 3l benzin manual). Na 520d som si par sto km odjazdil a mozem povedat dobra kara pre niekoho, kto ma uz cosi natocene, rad to ma plne pod kontrolou a bavi ho to. Kam som sa pozrel, tam to slo, co som tam vrazil, to tam bolo, na zakladnom rozmere pneu to jazdilo komfortne, vykon mu nechybal a spotreba bola fajn. No a 330i, to bola tovaren na zabavu, ale stale prijemne jednoducha a chlapsky priama.
V aute za 1.5M (sedanu/kombi) manual? V roce 2016? Opravdu? V tehle tride mely manualy uz davno skoncit.Stejne mi pripada MB-E jako lepsi nabidka, hlavne co se tyka vybavy (predevsim v zakladni cene).
A preco nie, ked ho tam skratka chcem? Radim rad, dobre, bavi ma to, je to jednoduche, neriesim vymenu prevodovky v polovici zivotnosti auta. Mna nemusi marketing alebo sejls ucit, co mna ma bavit a co ja mam chciet. Bud to maju alebo nie. Ak nie, idem k inej znacke alebo vyberiem si iny model. V tomto pripade, kedze nutne netrvam na 6valci, mi takto kombinacia vyhovuje.Zakladna vybava je druha vec, tam auto za 1.5 by malo ponuknut viac. V tom suhlasim.
Sestistupnovy manual nebo osmidtupnovy manual..., hm kluci v mnichove se pekne hecli
3000ccm nafta o skoro nic drazsi nez 3000ccm benzin? Se pak nedivim ze toho vetsina nejezdi s benzinem.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.