Česká leasingovka nabízí Pagani Huayra za 650 000 Kč. Měsíčně

O operativním leasingu automobilů se v České republice začalo více hovořit v souvislosti s programem Škoda bez starostí mladoboleslavské automobilky. Ambice na tomto poli však mají i jiné společnosti, jejichž nabídka se navíc neomezuje na jednu značku. Například společnost LeasePlan nabízí opravdu rozmanitý sortiment aut k pronájmu. 

V jejím internetovém katalogu lze narazit i na supersportovní Pagani Huayra. Italské kupé s přeplňovaným dvanáctiválcem AMG stojí více než milion eur bez DPH a místních daní. Díky nabídce LeasePlanu je ale dosažitelné i pro běžné smrtelníky.

Sportovní auta | Fascinace | Paparazzi

Zakladatel Facebooku mění auto, z GTI přesedne do Pagani Huayra

Stačí, když si můžete každý měsíc dát stranou 650 000 Kč, respektive 786 500 Kč s DPH. Pronájem je na tři roky, přičemž ročně můžete najezdit nejvíce patnáct tisíc kilometrů. O třicet tisíc levněji měsíčně vyjde McLaren P1. Nabídka má ale ještě rezervy, vozy značek Porsche nebo Ferrari jsme v ní hledali marně. 

Můžeme se domnívat, že LeasePlan ve skutečnosti nepřepokládá, že by Pagani nebo McLaren k pronájmu skutečně „udal“. Už proto, že zákazníci v tomto segmentu si rádi sami vybírají výbavu a konfiguraci do nejmenších podrobností. Patrně se jedná o netradiční způsob, jak přilákat pozornost k nové službě.

Nejdostupnějším autem v katalogu LeasePlanu je Škoda Fabia 1.2 HTP za 4770 Kč měsíčně. Místo jedné Huayry byste si tak mohli pronajmout flotilu 136 Fabií…

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků