Česká anketa Auto roku 2011 zná své finalisty

S předstihem jen několika hodin před jury COTY (Car of the Year) zveřejnil Klub motoristických novinářů seznam pěti finalistů, kteří se utkají o titul Auto roku 2011 v České republice KMN. Celkem 39 domácích motoristických novinářů vybíralo tuto pětici z 38 automobilových novinek, které vstoupí (nebo již vstoupily) na český trh před koncem kalendářního roku 2010. Laureát titulu Auto roku 2011 v České republice KMN bude vyhlášen 8. prosince na Novoměstské radnici v Praze. Nechejme se překvapit, jakým způsobem se budou lišit výroky porotců KMN a COTY.

Seznam nominovaných finalistů v abecedním pořadí

Alfa Romeo Giulietta

Klepněte pro větší obrázek

BMW 5 / BMW 5 GT

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Dacia Duster

Klepněte pro větší obrázek

Opel Meriva

Klepněte pro větší obrázek

Volkswagen Touareg

Klepněte pro větší obrázek

Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 2012
Stav: 105 800 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 1999
Stav: 174 397 km
Cena: 40 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 10 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků