Češi se zajímají více o terénní vozy, střední třída strádá

18 komentářů

petrolhead
16. června • 20:26

A kde jste přišli na to, že golf s kufrem je střední třída ?? :-O

Martin
16. června • 7:12

Pane redaktore, máte ty třídy aut trochu pomotané.:-/

Toper
16. června • 11:41

Se divím, že to vůbec řešíte.
A) je to nepodsatné;
B) se to tu x-krát již řešilo, redakce to ví, že zrovna tohle téma zvedne čtenost a tak vám ho předhazuje jak kostičku poslušnému pejskovi. A vy se můžete přetrhnout;
C) ať žije jednoduchá manipulace s davem. :-D

james
16. června • 11:20

njn a nejen třídy, AR je prostě Blesk pro motoristy

Lidoop
16. června • 0:22

Rostouci zajem o terenni vozy mozna souvisi s kvalitou silnic. K cemu je jednomu dobre vybaveny sedan kdyz mu tlumice bouchaji az na doraz?

HarroldLoyd
16. června • 7:41

Přesně tak.
Sám jako zarytý odpůrce SUV a offroadu ve městě, jsem vážně uvažoval o koupi Nissanu Qasqhai. Nakonec jsem to sice vyřešil adaptivním podvozkem u golfu a pneumatikami s nejvyšším možným profilem (195/65), ale až se v tohmle zlodějským zkurvistánu bude místo po mostech jezdit brodama, nezbyde než koupit skutečný offroad.

simson
16. června • 10:15

Taky souhlasím, že kvalita našich "silnic" už vyžaduje koupit auto uzpůsobené pro jízdu na nezpevněném povrchu. Pneumatiky s maximálním možným profilem jsou nutnou podmínkou k tomu nevytřást při jízdě duši.

Stanley
16. června • 6:27

nevedel som, ze cesky patriotizmus ide az tak daleko, ze mate Octaviu zaradenu v strednej, a Superb vo vyssej strednej triede :) neuveritelne...
Porovnavat Superba s 5kovym BMW mi pride ako dobre "ujete" :)

jandaxx
16. června • 7:54

Njn. Vyšší střední na podvozku Golfa, to je opravdu unikát. Autorevue už opravdu není, co bývala. Že to takhle řadí SDA, je lichý argument, pane redaktore. Pokud ho chcete použít. Opravdu si Vy osobně myslíte, že auto na podvozku nižší střední, může být oprávněně zařazeno o 2 kategorie nahoru? Vím, že do diskuzí jako redaktoři většinou nepřispíváte. Tady bych ale poprosil o vyjímku a Vaše osobní vyjádření/zdůvodnění. Děkuji.

ghsd
16. června • 16:49

tak podle vaseho uvazovani je i passat na podvozku golfa.
vzbudte se, uz nejmin pet let vw nejede na platformy, ale na moduly.
o tom, ze superb i octavia patri o tridu niz ale nelze pochybovat.

jandaxx
16. června • 20:12

Je vidět, že tomu nerozumíte. Podvozek Passatu je jiný. Podvozek Superbu opravdu vychází z Golfu. Proto je Superb uvnitř tak úzký. Něco si o tom zjistěte, než začnete něco psát.

mp
16. června • 12:58

Zdravím, osobně jsem na vaši straně, ale pokud jednou komentujeme prodeje na základě statistiky SDA a SDA řadí Octavii a Superba, tak jak je řadí, těžko může být statistika komentovaná jinak. Celé by to pak pozbylo smyslu; a ten je ukázat, jak se přesouvá poptávka mezi třídami v porovnání s minulým rokem (a i tehdy řadilo SDA jednotlivé škodovky stejně).

jandaxx
16. června • 13:14

Díky za konstruktivní odpověď, jste světlá vyjímka. Narozdíl od pana šéfredaktora, který ač udělal docela dost výrazných bot v článcích, k tomuto odvahu nenalezl. Bohužel:-(

Karel
16. června • 9:21

Na druhou stranu, co pak s Golfem, který je sice na stejném podvozku, ale je skoro o půl metru kratší. Obávám se, že platforma už dávno není měřítkem třídy - a unifikace bude brzy ještě větší.

Petr
16. června • 9:40

Golf combi ani Jetta nejsou o pul metru kratsi.

WinDiesel
16. června • 7:16

No kdo umí umí (myslím Škodu) - vymývat mozky.
Kupte si střední třídu od 349 000 Kč - a to se vyplatí!!! A ten úžasný pocit pro českého člověka - proč bych se honil za nějakým Mondeem, 508 či Passatem, když můžu být ve střední s Oktávií....... :-D

Toper
16. června • 11:37

Takhle, jak si předvedl, asi nikdo neuvažuje. Kupec jde pro konkrétní auto, nikoli pro "třídu", drtivá většina lidí, ani neví, co to řazení do tříd je a že nějaké vůbec existuje. Mají peníze na auto a koupí si takové, na které mají a které jim vyhovuje. ;-)

ettan
19. června • 15:21

pod tohle se podepisuju

Doporučujeme

Články odjinud