Češi kupují stále víc ojetých MPV, hlásí AAA Auto

Zájem o kategorii MPV mezi českými motoristy, kteří vybírají auto z druhé ruky, roste. Vyplývá to z prodejních statistik společnosti AAA Auto, jejíž zákazníci si od ledna do května letošního roku pořídili 1877 velkoprostorových aut. Představuje to meziroční nárůst o 18 procent.

Ojetiny | Život řidiče | Škoda | Byznys | Škoda Octavia

Nejžádanější ojetiny? Vede stříbrná Škoda Octavia Combi 1.9 TDI

Podle tiskové zprávy AAA Auto jsou nejprodávanějšími empévéčky modely Renault Scénic, Škoda Roomster, Citroen C4 Picasso, Ford C-MAX a Opel Zafira. Z žebříčku ale už vypadla dlouholetá stálice Xsara Picasso, ta ve statistikách bazaru figuruje až na 10. místě kategorie MPV. 

Firma dále uvádí, že 58 procent všech vozů MPV, které letos prodala, mělo pod kapotou naftový motor. Podíl sedmimístných aut dosáhl 26 procent.

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Škoda Fabia 1.9
Rok výroby: 2002
Stav: 178 493 km
Cena: 40 000 Kč
Škoda Octavia 1.6
Rok výroby: 2010
Stav: 155 460 km
Cena: 140 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek