CES 2016: Ovládání gesty má už i elektrický Volkswagen Golf

Palubní systém s modernizovaným dotykovým displejem a funkcí rozpoznání gest dostal elektrický Volkswagen e-Golf Touch, ale nic nebrání tomu namontovat ho i do dalších modelů skupiny VW.

Ovládání gesty se zřejmě brzy podívá i do Volkswagenů. Na výstavě spotřební elektroniky CES 2016 představila automobilka VW předprodukční koncept palubního systému s modernizovaným dotykovým displejem a funkcí rozpoznání gest, kterou jsme tu mohli vidět už v loňském roce na konceptu Golf R Touch.

Klepněte pro větší obrázek
Infotainment Volkswagenu e-Golf Touch podporuje ovládání gesty

Dostal ho prozatím jen elektrický Volkswagen e-Golf Touch, ale nic nebrání tomu namontovat tento systém do ostatních Golfů, Passatů a spol. Čistě teoreticky by se mohl podívat i do vozů značky Škoda nebo Seat a určitě bude mít zájem i Audi. U Porsche se ale k ovládání gesty moc nehrnou...

Bezpečnost | Život řidiče | Technika | Volkswagen | Volkswagen Passat

ADAC: Nejméně řidiče rozptyluje VW Passat, nejvíce Citroen DS5

První auto od VW, které by mělo dostat právě ovládání gesty, je faceliftovaný Volkswagen Golf. Ten by měl být představen už letos.

Spolu s tím se v e-Golfu ukazuje nový centrální dotykový displej s úhlopříčkou 9,2 palce a rozlišením 1280x640 pixelů. Obrazovka je konfigurovatelná a řidič si může nastavit zobrazení funkcí, které nejčastěji používá, aby se nemusel proklikávat celým menu.

Z dalších novinek představil Volkswagen vylepšené hlasové ovládání, které by se mělo dostat do sériových aut v průběhu letošního léta. Nově je tu i možnost připojení tabletů například ze zadních sedadel na palubní systém vozidla.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků