Ceny Volkswagenu Tiguanu rapidně klesly

Volkswagen Tiguan, jeden z nejprodávanějších vozů SUV v Evropě, je nyní dostupný za nižší ceny než dosud. Za vstupní model s pohonem předních kol a s motorem 1,4 TSI (110 kW / 150 k) v provedení Trend & Fun, který je novinkou na českém trhu, tak zákazník zaplatí 627 500 Kč. Nejlevnější provedení se vznětovým motorem 2,0 TDI (103 kW / 140 k) a předním náhonem pak přijde na 677 900 Kč. Za stejné modely s pohonem všech čtyř kol zaplatí zákazník pouze o 34 700 Kč více. Model Tiguan jsme vám představili v podrobném testu na tomto místě.

Od ledna do září letošního roku bylo v České republice zákazníkům dodáno celkem 400 vozů tohoto typu. Díky navýšení výrobních kapacit od druhé poloviny roku se také ustálila dodací doba, která nyní činí přibližně tři měsíce.

Klepněte pro větší obrázek


 

Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 2012
Stav: 105 800 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 1999
Stav: 174 397 km
Cena: 40 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

včera | Milan Lažanský | 46 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

včera | Stanislav Kolman | 16 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků