Cenu si nejlépe drží malá auta. Superb ztratí za 4 roky skoro dvě třetiny

16 komentářů

Laudonof
26. března • 23:29

To plně potvrzuje moji taktiku jak pořídit auto typu SuperB... pěkně si v klidku počkat několik let, a az to prestane byt vlajkova lod tim ze ji nahradi novej model, da se poridit ojetina za min nez tretinu ceny

Aleš
26. února • 12:31

no jo, ale kdo chce jezdit s malým autem po dálnici. Navíc, když už kupuju ojetinu, tak max dva roky starou, ideálně z německa, od nějakýho malýho dovozce

Honzik
3. března • 22:44

Auta ze zahranici nevim, mel bych celkem strach, parkrat jsem se napalil a vsechno ted uz delam pres cebii zjisti mi o autu i takovou vec kterou nikdo nikdy nevedel :)

James
16. března • 14:39

Jj, mě cebila pomohla při koupi automobilu. Zjistili staří, tachec a tak. Ještě jednou díky hoši!

Dual
24. dubna • 16:11

Také jsem u nich už byl na návštěvě a hodně dobrý :)

Moik
26. února • 11:19

No rozhodně to je dnes tak, že se nevyplatí kupovat starší auto - předpokládám, že to automobilky chtěly dosáhnout.Koupím roční Mondeo za 650tis (o 100 levnějji, jak nové) a bude každej rok ztrácet +- 50tis kč, až za 8 let (dnešní r.v.2007) bude stát 150tis. A od 4 roku ztrácí hodnotu docela lineárně. Za 5 let sice ztratí dohromady 400tis hodnoty a bude se prodávat za 350 (dnešní 2011ky), ale pak je to už těch +-50tis až do 50tiskč za vrak.Passat je dost podobně. Sice okolo 4let stáří se prodává dráž, ale okolo 7let už pak stejně jako Mondeo a taky tratí +- 50tis ročně.

jo
25. února • 20:48

To je právě zajimavy,ze 4 roky stary auto stredni tridy stoji v podstatě uplně stejně at je to benzin nebo nafta. Aby taky ne,když i cena nového je stejná nebo nekdy i vyšší u benzínu (pokud chcete silnější motor). Pak v teto kategorii holt lidi daji prednost menši spotřebě ještě častěji. Jinak když už bych chtěl benzin tak at to aspoň jede když už to má žrát a ať je to spolehlivý. Takže co koupit? Passat V6 300koní,atmosféra,dsg - není lepší kombinace. Na výběr 3 karoserie a šel bych do cc.

Jirka
25. února • 17:43

Tak to si tedy nejsem jist.
Tohle platilo driv - pred 10ti lety jsem si kupoval trilitrovy sestivalec, 4 roky stary a stal mene nez ctvrtinu noveho. To se mi libilo.Ale dnes, kdyz koukam napr. po nejake Audi A5 ci A6 s benzinovou V6, tak 3-4 roky stare, nenajeto az tak moc (to by melo byt OK, na vysoke najezdy si lidi kupujou TDIcka), tak nic moc nevidim a za priznivou cenu uz vubec ne.Proste chci auto stredni tridy. Najeto max 80tis. Stari 3-4 roky. Slusne vybavene. A se silnym benzinem - protoze jezdim relativne malo (tak 15tis/rok), cili na palivu setrit nepotrebuju a kdyz uz se za volant dostanu, chci si to uzit.No ale co koupit?
Nemusi to byt premiova znacka, jenze dnes V6 uz nikdo jiny nedela!
Asi bych snesl i nejakej silnejsi turbo ctyrvalec od nepremiove znacky, ale ono toho taky moc neni a ceny se mi nezdaj az tak atraktivni (jako ze by to bylo o tolik levnejsi, nez diesely).Myslel jsem si, ze aspon v Nemecku jsou lidi soudni a budou tam k mani benzinova auta. Ale i u Audi a BMW tam vidim same slabe diesely. Lidi se zblaznili?
A proc bych si kupoval bavoraka, kdyz bude bez motoru?
Proste same 318d, 520d... hruza! To je fakt lepsi si koupit novou Octavii 1.8 TSI !
Bude o neco drazsi, ale zase dostanu vyhodnej leasing a za 4 roky se jeste dobre proda, kdezto to 2x jete BMW uz bude zrale na srotiste, nebo na prodej nejakemu venkovskemu mladikovi za 50 tisic.

Marty
26. února • 11:57

Ameriku, tam se dělaj V6 pořád, i v atmosféře.Takže koukat po Cadillacu CTS, STS, Chrysleru 300C, Dodge Charger atd

Ne321
28. února • 18:43

Ameriky maji v Evrope zoufalou podporu ze strany dovozcu. Nebrat ani zadarmo.

Marin
3. března • 22:57

jeste kdyz ho stoci tak to je jina :D ale na tyhle srandicky uz ze tu jsou spolehlive firmy takze klidek :)

eLzyx
25. února • 22:19

leda Opel, ten ještě V6 má, byť s turbem. Jako 3-4 leté se dají ještě stále sehnat relativně málo jeté Volva. S 3.2 a T6 se jich prodalo poměrně dost.
Ale souhlas s tím, že je to tragédie.

mpolan
25. února • 18:59

Podívej se, kam se tyhle modely nejčastěji kupují - firmy, fleety a podobně. V mnoha zemích jsou daně při koupi závislé od emisí auta. Spousta Němců si kvůli silniční dani a poplatkům za vjezd do měst koupí právě základní diesel. Pak se nediv, že ty velké a výkonné si drží cenu, když jich je jen pár...

Ludek_II
25. února • 17:13

Počkat počkat. Tak ona už Škodověnka není držák ceny ? :-O

Roman
27. února • 22:35

to je spatny :D kdyz kupujete potom ojeta auta tak se obratte na www.cebia.cz nejlepsi spolecnost tady na ty veci pri koupi auta

eLzyx
25. února • 23:03

kdo by si to kupoval, když je pod kapotou tolik strašáků? TSI s přeskakujícími řetězy a nepříliš spolehlivé "moderní" TDI. K tomu je nutno ještě připočíst případný servis na DSG a ... prostě je nutné přizpůsobit cenu ojetiny, pokud se má prodat.

Doporučujeme

Články odjinud