To plně potvrzuje moji taktiku jak pořídit auto typu SuperB... pěkně si v klidku počkat několik let, a az to prestane byt vlajkova lod tim ze ji nahradi novej model, da se poridit ojetina za min nez tretinu ceny
no jo, ale kdo chce jezdit s malým autem po dálnici. Navíc, když už kupuju ojetinu, tak max dva roky starou, ideálně z německa, od nějakýho malýho dovozce
Auta ze zahranici nevim, mel bych celkem strach, parkrat jsem se napalil a vsechno ted uz delam pres cebii zjisti mi o autu i takovou vec kterou nikdo nikdy nevedel :)
Jj, mě cebila pomohla při koupi automobilu. Zjistili staří, tachec a tak. Ještě jednou díky hoši!
Také jsem u nich už byl na návštěvě a hodně dobrý :)
No rozhodně to je dnes tak, že se nevyplatí kupovat starší auto - předpokládám, že to automobilky chtěly dosáhnout.Koupím roční Mondeo za 650tis (o 100 levnějji, jak nové) a bude každej rok ztrácet +- 50tis kč, až za 8 let (dnešní r.v.2007) bude stát 150tis. A od 4 roku ztrácí hodnotu docela lineárně. Za 5 let sice ztratí dohromady 400tis hodnoty a bude se prodávat za 350 (dnešní 2011ky), ale pak je to už těch +-50tis až do 50tiskč za vrak.Passat je dost podobně. Sice okolo 4let stáří se prodává dráž, ale okolo 7let už pak stejně jako Mondeo a taky tratí +- 50tis ročně.
To je právě zajimavy,ze 4 roky stary auto stredni tridy stoji v podstatě uplně stejně at je to benzin nebo nafta. Aby taky ne,když i cena nového je stejná nebo nekdy i vyšší u benzínu (pokud chcete silnější motor). Pak v teto kategorii holt lidi daji prednost menši spotřebě ještě častěji. Jinak když už bych chtěl benzin tak at to aspoň jede když už to má žrát a ať je to spolehlivý. Takže co koupit? Passat V6 300koní,atmosféra,dsg - není lepší kombinace. Na výběr 3 karoserie a šel bych do cc.
Tak to si tedy nejsem jist.Tohle platilo driv - pred 10ti lety jsem si kupoval trilitrovy sestivalec, 4 roky stary a stal mene nez ctvrtinu noveho. To se mi libilo.Ale dnes, kdyz koukam napr. po nejake Audi A5 ci A6 s benzinovou V6, tak 3-4 roky stare, nenajeto az tak moc (to by melo byt OK, na vysoke najezdy si lidi kupujou TDIcka), tak nic moc nevidim a za priznivou cenu uz vubec ne.Proste chci auto stredni tridy. Najeto max 80tis. Stari 3-4 roky. Slusne vybavene. A se silnym benzinem - protoze jezdim relativne malo (tak 15tis/rok), cili na palivu setrit nepotrebuju a kdyz uz se za volant dostanu, chci si to uzit.No ale co koupit? Nemusi to byt premiova znacka, jenze dnes V6 uz nikdo jiny nedela!Asi bych snesl i nejakej silnejsi turbo ctyrvalec od nepremiove znacky, ale ono toho taky moc neni a ceny se mi nezdaj az tak atraktivni (jako ze by to bylo o tolik levnejsi, nez diesely).Myslel jsem si, ze aspon v Nemecku jsou lidi soudni a budou tam k mani benzinova auta. Ale i u Audi a BMW tam vidim same slabe diesely. Lidi se zblaznili?A proc bych si kupoval bavoraka, kdyz bude bez motoru?Proste same 318d, 520d... hruza! To je fakt lepsi si koupit novou Octavii 1.8 TSI !Bude o neco drazsi, ale zase dostanu vyhodnej leasing a za 4 roky se jeste dobre proda, kdezto to 2x jete BMW uz bude zrale na srotiste, nebo na prodej nejakemu venkovskemu mladikovi za 50 tisic.
Ameriku, tam se dělaj V6 pořád, i v atmosféře.Takže koukat po Cadillacu CTS, STS, Chrysleru 300C, Dodge Charger atd
Ameriky maji v Evrope zoufalou podporu ze strany dovozcu. Nebrat ani zadarmo.
jeste kdyz ho stoci tak to je jina :D ale na tyhle srandicky uz ze tu jsou spolehlive firmy takze klidek :)
leda Opel, ten ještě V6 má, byť s turbem. Jako 3-4 leté se dají ještě stále sehnat relativně málo jeté Volva. S 3.2 a T6 se jich prodalo poměrně dost. Ale souhlas s tím, že je to tragédie.
Podívej se, kam se tyhle modely nejčastěji kupují - firmy, fleety a podobně. V mnoha zemích jsou daně při koupi závislé od emisí auta. Spousta Němců si kvůli silniční dani a poplatkům za vjezd do měst koupí právě základní diesel. Pak se nediv, že ty velké a výkonné si drží cenu, když jich je jen pár...
Počkat počkat. Tak ona už Škodověnka není držák ceny ? :-O
to je spatny :D kdyz kupujete potom ojeta auta tak se obratte na www.cebia.cz nejlepsi spolecnost tady na ty veci pri koupi auta
kdo by si to kupoval, když je pod kapotou tolik strašáků? TSI s přeskakujícími řetězy a nepříliš spolehlivé "moderní" TDI. K tomu je nutno ještě připočíst případný servis na DSG a ... prostě je nutné přizpůsobit cenu ojetiny, pokud se má prodat.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.