9 Fotogalerie Čekáte na dieselový Renault Mégane GT? Díky tuningu už nemusíte Lukáš Dittrich 4. srpna 2016 • 8:09 Pokud chcete vrcholné naftové provedení nového Renaultu Mégane, v českém ceníku ho najdete, ale pořád u něj je poznámka „k dodání později“. Jestliže tedy nehodláte dále čekat, řešením je nákup slabší naftové šestnáctistovky a následná úprava výkonu. Třeba u společnosti BR-Performance. Renault Mégane 1.5 dCi vs. Nissan Pulsar 1.5 dCi: Dvakrát jinak Lukáš Dittrich Testy Ta si vzala do parády jednou přeplňovaný čtyřválec 1.6 dCi, který v sériovém provedení nabídne 96 kW (130 k) a 320 Nm. Po úpravě řídící jednotky se základní parametry motoru zvednou na 118 kW (160 k) a 396 Nm. Nový Renault Mégane je další variací na téma CMF [první jízdní dojmy] Lukáš Dittrich První svezení Jen pro srovnání, naftový Mégane GT nabídne také 118 kW, vrchol točivého momentu je ale 380 Nm. Navíc slabší verzi dieselu dostanete s manuálem, dvakrát přeplňovaná šestnáctistovka je dostupná pouze s automatem. Oproti továrnímu GT se pak budete muset obejít také bez řízení zadní nápravy.Mimochodem stejná společnost před pár dny představila totožnou úpravu také pro větší Talisman. Renault Francouzská automobilka Renault byla založena třemi bratry v roce 1899. Renault byl až do roku 1996 státní automobilka a i dnes francouzská vláda kontroluje část společnosti. Renault Scénic • Renault Clio • Renault Zoe • Renault Captur • Renault Megane • Renault Grand Scenic • Renault Kadjar Zahájit diskuzi AutoRevue.cz RenaultTuningHatchbackyMéganeRenault MeganeZákladní parametrDieselCMFMeganeDieRenault Mégane GTStejná společnostDodáníRenault MéganeStejný výkon