Čekáte na dieselový Renault Mégane GT? Díky tuningu už nemusíte

Pokud chcete vrcholné naftové provedení nového Renaultu Mégane, v českém ceníku ho najdete, ale pořád u něj je poznámka „k dodání později“. Jestliže tedy nehodláte dále čekat, řešením je nákup slabší naftové šestnáctistovky a následná úprava výkonu. Třeba u společnosti BR-Performance. 

Testy | Srovnávací testy | Kabriolety | Renault | Nissan

Renault Mégane 1.5 dCi vs. Nissan Pulsar 1.5 dCi: Dvakrát jinak  

Ta si vzala do parády jednou přeplňovaný čtyřválec 1.6 dCi, který v sériovém provedení nabídne 96 kW (130 k) a 320 Nm. Po úpravě řídící jednotky se základní parametry motoru zvednou na 118 kW (160 k) a 396 Nm.

Hatchbacky | Renault | První svezení

Nový Renault Mégane je další variací na téma CMF [první jízdní dojmy]

Jen pro srovnání, naftový Mégane GT nabídne také 118 kW, vrchol točivého momentu je ale 380 Nm. Navíc slabší verzi dieselu dostanete s manuálem, dvakrát přeplňovaná šestnáctistovka je dostupná pouze s automatem. Oproti továrnímu GT se pak budete muset obejít také bez řízení zadní nápravy.

Mimochodem stejná společnost před pár dny představila totožnou úpravu také pro větší Talisman. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Renault Fluence 1.5
Rok výroby: 2012
Stav: 119 269 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2010
Stav: 140 363 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2007
Stav: 151 327 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků