Catrinel Menghiaová dominuje žhavému spotu na Fiat 500 Abarth

Catrinel Menghiaová uchvátila svým kratičkým představením v reklamě na Fiat 500 Abarth. Její vystoupení patří v současnosti k nejsledovanějším v USA. Modelka, která se proslavila hlavně svými fotografiemi v „plavkovém“ vydání časopisu Sports Ilustrated, ve spotu doslova řádí. Akce nepostrádá vtip a italskou výbušnost. 

Catrinel Menghiaová však není původem Italka, narodila se v Rumunsku. Na Apeninském poloostrově se proslavila hlavně svými televizními vstoupeními. Modelkou se stala ve svých šestnácti poté, když skončila třetí v soutěži krásy pořádané v Bukurešti.

Od té doby se objevila na titulních stranách mnoha lifestylových časopisů, například Maxim a FHM. Předváděla modely světových módních návrhářů, třeba róby Giorgia Armaniho nebo spodní prádlo Lise Charmel.

Manželem dlouhonohé šestadvacetileté krasavice je bývalý italský fotbalista Massimo Brambati, s kterým se ale nyní podle bulvárního tisku rozvádí.

 

 

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Fiat 500 1.368
Rok výroby: 2008
Stav: 87 700 km
Cena: 114 000 Kč
Fiat Dobló cargo 1.248
Rok výroby: 2013
Stav: 38 810 km
Cena: 142 000 Kč
Fiat Dobló cargo 1.368
Rok výroby: 2010
Stav: 53 013 km
Cena: 125 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

8.  12.  2016 | Radek Pecák | 48 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 27 příspěvků