Neřekl bych, že Kaipan 14 a 15 jsou jakkoli srovnatelné s Caterhamem. Při veškeré úctě k nim, je to vlastní "kaipaňácká" konstrukce vycházející z favoritu/fabie, s náhonem na předek, motorem vpředu napčíč, s karoserií s vlastním designem (made by Jan Hrbek) vyrobenou z laminátu. Cenově vycházejí sice od 150kkč do 450kkč, ale caterham to není - je to prostě roadster pro ty, kteří chtějí něco zvláštního, chtějí si užívat jízdu s větrem ve vlasech a nechtějí/nemohou investovat do "dospělejšího" Caterhama nebo Kaipanu 57 ani běžnějšího kabria typu třeba 206CC. A co se týká Kaipanu 57, ten v podobě funglovky (nikoliv stavebnice) stojí přes milion. Zase má o něco výkonnější motor než ford... takže asi tolik, pokud chci uvést trochu na pravou míru informace z článku. Kaipanům zdar, Caterhamům zdar a ostatním autům taky!
Souhlas!Catterham je jiná liga.Nutno ještě uvésti že stavebnice Kaipana 57 za 174 000 je vlastně jenom rám a karoserie takže ta cena není zrovna nízká. Za kompletního Kaipana 57 je 1 190 000 Kč...Kaipan je skvělej, ale moje srdcovka je Catterham 7!!!
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.