Carlsson dokončuje svůj kit pro nový Mercedes E

Dvorní úpravce automobilů se stříbrnou hvězdou na přídi nezapomíná ani na novinku, která právě v Evropě má potenciál stát se v rámci svého segmentu bestsellerem. Nový Mercedes třídy E jsme přitom mohli vidět hned v několika úpravách, počínajíc tovární verzí E63 AMG až po různé úpravy nezávislých ladičských společností. Sadu optického i technického vylepšení však připravuje ještě jeden výrobce se zvučným jménem, Carlsson.

Podobu novinky, která se představí již za pár dnů na velikolepé tuningové show u německého Bodensee, nám prozatím odhaluje pouze jediný render, z něhož však můžeme usoudit, že decentnost a nenápadnost určitě nebude jeho doménou. Sportovní charakter vozu bude podtržen aerodynamickým bodykitem, zadním nárazníkem s integrovaným difuzorem a 20-ti palcovými ráfky, přičemž výrobce garantuje, že všechny komponenty jsou vyrobeny tak, aby splňovali nejvyšší kvalitativní standardy a aby vozu zbytečně nepřidávaly na hmotnosti.
Z hlediska technického nabídne úpravce také několik zajímavostí. Jednou z nich je i systém C-Tronic, který umožňuje upravovat světlou výšku vozu a to v relativně širokém rozsahu. Při maximálním spuštění se nové „éčko“ přiblíží k zemi až o 42 mm oproti standardu.
K dispozici jsou i první technické specifikace upravených agregátů, model E250 CDI BluEfficiency dostane do vínku dalších 40 koní, takže jeho celkový výkon bude činit 179 kW/244 koní. U šestiválce E350 CDI je to nárůst o 46 koní na hodnotu 204 kW/277 koní a k dispozici bude i vylepšení pro osmiválec E500, které mu přidá 55 koní, takže ve finále se bude moct pochlubit výkonem 326 kW/443 koní. Více informací a zejména fotografii bude k dispozici zřejmě ještě tento týden.
Klepněte pro větší obrázek 
Carlsson Mercedes Benz E-Klasse
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 111 635 km
Cena: 340 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.699
Rok výroby: 2008
Stav: 166 877 km
Cena: 98 000 Kč
Mercedes Vito 2.2
Rok výroby: 2010
Stav: 125 833 km
Cena: 289 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků