Carlsson dokončuje svůj kit pro nový Mercedes E

Dvorní úpravce automobilů se stříbrnou hvězdou na přídi nezapomíná ani na novinku, která právě v Evropě má potenciál stát se v rámci svého segmentu bestsellerem. Nový Mercedes třídy E jsme přitom mohli vidět hned v několika úpravách, počínajíc tovární verzí E63 AMG až po různé úpravy nezávislých ladičských společností. Sadu optického i technického vylepšení však připravuje ještě jeden výrobce se zvučným jménem, Carlsson.

Podobu novinky, která se představí již za pár dnů na velikolepé tuningové show u německého Bodensee, nám prozatím odhaluje pouze jediný render, z něhož však můžeme usoudit, že decentnost a nenápadnost určitě nebude jeho doménou. Sportovní charakter vozu bude podtržen aerodynamickým bodykitem, zadním nárazníkem s integrovaným difuzorem a 20-ti palcovými ráfky, přičemž výrobce garantuje, že všechny komponenty jsou vyrobeny tak, aby splňovali nejvyšší kvalitativní standardy a aby vozu zbytečně nepřidávaly na hmotnosti.
Z hlediska technického nabídne úpravce také několik zajímavostí. Jednou z nich je i systém C-Tronic, který umožňuje upravovat světlou výšku vozu a to v relativně širokém rozsahu. Při maximálním spuštění se nové „éčko“ přiblíží k zemi až o 42 mm oproti standardu.
K dispozici jsou i první technické specifikace upravených agregátů, model E250 CDI BluEfficiency dostane do vínku dalších 40 koní, takže jeho celkový výkon bude činit 179 kW/244 koní. U šestiválce E350 CDI je to nárůst o 46 koní na hodnotu 204 kW/277 koní a k dispozici bude i vylepšení pro osmiválec E500, které mu přidá 55 koní, takže ve finále se bude moct pochlubit výkonem 326 kW/443 koní. Více informací a zejména fotografii bude k dispozici zřejmě ještě tento týden.
Klepněte pro větší obrázek 
Carlsson Mercedes Benz E-Klasse
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mercedes Vito 2.2
Rok výroby: 2010
Stav: 125 833 km
Cena: 289 000 Kč
Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 399 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků