Carlsson CK50: Mercedes E500 Coupe a 47 koní k dobru

Německý ladič Carlsson v hrubých rysech představil svoji sadu úprav připravenou pro stávající Mercedes-Benz E500 Coupe (C 207) pojmenovanou CK50.

Výkon mohutného motoru byl navýšen o 47 koní na výsledných 435 koní (318 kW) a točivý moment nyní činí 600 Nm. Jedenáct z těchto dodatečných koní má přitom na svědomí použití nového nerezového výfukového traktu, zakončeného dvojicí plochých koncovek, jež podporují hutnost zvuku. Podvozek dostal nově odladěné pružiny a tlumiče, díky nimž lze měnit světlost v rozmezí 30 mm. Carlsson dodává též dvojbarevné dvacetipalcové ráfky Revo.

Vzhled vozu se však změnil pouze minimálně, modifikace se prakticky dotkly pouze obou nárazníků. Podobně decentní mají být i úpravy interiéru. Najdeme zde hlavici řadicí páky a volant čalouněné novou kombinací kůže a semiše, hliníkové obklady pedálů a koberečky s logem Carlsson a osvětlením. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Carlsson CK50
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mercedes Vito 2.2
Rok výroby: 2010
Stav: 125 833 km
Cena: 289 000 Kč
Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 399 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků