Caparo T1 Evolution zná svou cenu. Připravte si více než 30 milionů korun

Britská formule Caparo T1 určená pro běžný provoz dostane nástupce, který se bude jmenovat jednoduše T1 Evolution. Základní fakta byla představena již dříve, chyběla ale cena. Společnost ovšem před časem zveřejnila krátkou tiskovou zprávu, ve které zmiňuje také „cenu od“. Ta činí 1,1 milionu eur. Ani není potřeba toto přepočítávat na koruny, aby bylo jasné, že jde o pořádnou cifru.

Formule 1

Caparo T1 Race Extreme: ještě blíže F1

Caparo T1 Evolution bude vycházet z původní verze, oproti které ale nabídne řadu úprav. Tou nejdůležitější je vyšší výkon motoru. Zatímco původní vidlicový osmiválec disponoval maximem 429 kW (583 k), mimochodem při hmotnosti vozu 470 kg, novinka dostane 522 kW (710 k). Evolution nabídne taktéž upravený podvozek, jinak nastavené odpružení, stabilizaci nebo vyšší komfort.

Zajímavosti | Formule 1

Caparo T1 RRV Police: silniční formule v policejní uniformě

Caparo samozřejmě slibuje i řadu příplatkových možností a doslova dechberoucí jízdní zážitky. Design samotného vozu se má podobat starší T1.

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 11 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků