Cadillac XTS na desítkách nových snímků

Koncern General Motors nás zasypal spoustou kvalitních obrázků své horké novinky v podobě luxusního sedanu Cadillac XTS.
Seznam kapitol
  1. Cadillac XTS
  2. Fotogalerie

Sedan Cadillac XTS se ve svém sériovém provedení představil na loňském podzimním autosalonu v Los Angeles a do značné míry vychází ze studie Cadillac XTS Platinum Concept z předloňského Detroitu. Je nositelem nejnovější podoby značkového designérského stylu Arts & Science a oproti výchozí studii se toho, snad s výjimkou tvarování předních svítilen, mnoho nezměnilo.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Cadillac XTS: nová naděje prestižní značky koncernu General Motors

Výrobce sází především na moderní techniku a opulentní nabídku vnitřního prostoru, která (zvláště pak v oblasti zadních sedadel) údajně překonává například BMW 5, do jehož segmentu XTS v USA míří. Také z tohoto důvodu se očekává, že nový Cadillac CTS postupně nahradí hotelové a firemní flotily zastarávajících vozů Lincoln Town Car.

Zajímavosti | Design | Americká auta | Premiéry | Luxusní auta | Cadillac | Sedany

Cadillac XTS: zcela nový luxusní sedan představen

Jak jsme vás informovali již dříve, zatím jedinou pohonnou jednotkou pro Cadillac XTS má být zážehový, přímovstřikový vidlicový šestiválec s objemem 3,6 l s výkonem 300 koní (224 kW) a točivým momentem 358 Nm kombinovaný s šestistupňovým „automatem“ Hydra-Matic 6T70. K mání je pohon pouze předních, nebo šech kol.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Jednou z hlavních předností modelu XTS má být velkorysá nabídka jeho vnitřního prostoru

Do standardní výbavy všech verzí mají patřit například adaptivní tlumení Magnetic Ride Control ve své nejnovější podobě, výkonné brzdy Brembo, pérování zadních kol vzduchovými měchy a komplexní informační palubní soustava CUE s dotykovým monitorem s úhlopříčkou 8 palců uprostřed palubní desky. Čistě dotyková budou také tlačítka ovládající audiosystém a klimatizaci.

Cadillac

Cadillac XTS Platinum: okno do budoucnosti

Na místě před volantem, obvykle obsazeném klasickým přístrojovým štítem, se nachází monitor 12,3 palce schopný projekce čtyř přednastavených konfigurací, z nichž může řidič volit podle své aktuální nálady. O bezpečnost posádky se kromě sestavy airbagů a tuhého skeletu karoserie starají také prvky aktivní bezpečnosti využívající senzorů schopných sledovat a vyhodnocovat dění před vozem i za ním.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Cadillac XTS disponuje tím nejlepším, co dnes umí u GM nabídnout

Na americkém trhu se začne Cadillac XTS prodávat koncem tohoto léta za ceny startující v přepočtu na 900 000 Kč. Výbavové stupně budou tři, z nichž ten nejvyšší ponese označení XTS Platinum. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nelze přehlédnout důraz na detaily
 
Následující kapitola
BMW Řada 3 2
Rok výroby: 2008
Stav: 200 510 km
Cena: 175 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 275 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 240 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek