Cadillac XTS na desítkách nových snímků

Koncern General Motors nás zasypal spoustou kvalitních obrázků své horké novinky v podobě luxusního sedanu Cadillac XTS.
Seznam kapitol
  1. Cadillac XTS
  2. Fotogalerie

Sedan Cadillac XTS se ve svém sériovém provedení představil na loňském podzimním autosalonu v Los Angeles a do značné míry vychází ze studie Cadillac XTS Platinum Concept z předloňského Detroitu. Je nositelem nejnovější podoby značkového designérského stylu Arts & Science a oproti výchozí studii se toho, snad s výjimkou tvarování předních svítilen, mnoho nezměnilo.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Cadillac XTS: nová naděje prestižní značky koncernu General Motors

Výrobce sází především na moderní techniku a opulentní nabídku vnitřního prostoru, která (zvláště pak v oblasti zadních sedadel) údajně překonává například BMW 5, do jehož segmentu XTS v USA míří. Také z tohoto důvodu se očekává, že nový Cadillac CTS postupně nahradí hotelové a firemní flotily zastarávajících vozů Lincoln Town Car.

Zajímavosti | Americká auta | Luxusní auta | Sedany | Premiéry | Design | Cadillac

Cadillac XTS: zcela nový luxusní sedan představen

Jak jsme vás informovali již dříve, zatím jedinou pohonnou jednotkou pro Cadillac XTS má být zážehový, přímovstřikový vidlicový šestiválec s objemem 3,6 l s výkonem 300 koní (224 kW) a točivým momentem 358 Nm kombinovaný s šestistupňovým „automatem“ Hydra-Matic 6T70. K mání je pohon pouze předních, nebo šech kol.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Jednou z hlavních předností modelu XTS má být velkorysá nabídka jeho vnitřního prostoru

Do standardní výbavy všech verzí mají patřit například adaptivní tlumení Magnetic Ride Control ve své nejnovější podobě, výkonné brzdy Brembo, pérování zadních kol vzduchovými měchy a komplexní informační palubní soustava CUE s dotykovým monitorem s úhlopříčkou 8 palců uprostřed palubní desky. Čistě dotyková budou také tlačítka ovládající audiosystém a klimatizaci.

Cadillac

Cadillac XTS Platinum: okno do budoucnosti

Na místě před volantem, obvykle obsazeném klasickým přístrojovým štítem, se nachází monitor 12,3 palce schopný projekce čtyř přednastavených konfigurací, z nichž může řidič volit podle své aktuální nálady. O bezpečnost posádky se kromě sestavy airbagů a tuhého skeletu karoserie starají také prvky aktivní bezpečnosti využívající senzorů schopných sledovat a vyhodnocovat dění před vozem i za ním.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Cadillac XTS disponuje tím nejlepším, co dnes umí u GM nabídnout

Na americkém trhu se začne Cadillac XTS prodávat koncem tohoto léta za ceny startující v přepočtu na 900 000 Kč. Výbavové stupně budou tři, z nichž ten nejvyšší ponese označení XTS Platinum. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nelze přehlédnout důraz na detaily
 
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Cadillac XTS
  2. Fotogalerie
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 173 701 km
Cena: 350 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků