Cadillac představuje ATS-V.R Race Car. Závodníci dostanou 600 koní

Cadillac představí na autosalonu v Los Angeles model ATS-V Coupe a zároveň také ATS-V s karoserií sedan. Tím ale novinky této automobilky nekončí. Došlo také na závodní speciál ATS-V.R, který vyrazí na závodní okruhy příští rok. Postaven je podle předpisů FIA GT3 a utkat se má se soupeři z dílny Audi, Bentley, BMW, Ferrari, Lamborghini, nebo Porsche.

Testy | Cadillac

Test: Cadillac ATS 2.0L AWD – americké (skoro)BMW  

Model ATS-V.R dostal spoustu dílů karoserie vyrobených z karbonu a samozřejmě také nemůže chybět bezpečnostní klec. O pohon se stará dvakrát přeplňovaný šestiválec schopný vyprodukovat až 441 kW (600 k) a 705 Nm. Motor používá turbodmychadla BorgWarner a spolupracuje se šestistupňovou sekvenční převodovkou Xtrac. Ta je umístěna u zadní nápravy.

Americká auta | Premiéry | Paříž 2014 | Cadillac

Cadillac ATS Coupé míří do Evropy bez dieselu

Rozložení hmotnosti má díky tomu téměř ideální poměr 49 / 51 % ve prospěch zadní nápravy. Jezdci se budou moci spolehnout na brzdy Brembo s kotouči o velikosti 380 mm vpředu a 355 mm vzadu. Poháněna je samozřejmě zadní náprava, kde také najdete samosvorný diferenciál. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Audi A4 1.968
Rok výroby: 2013
Stav: 157 711 km
Cena: 365 000 Kč
Audi A4 1.968
Rok výroby: 2007
Stav: 199 739 km
Cena: 140 000 Kč
Audi A6 1.984
Rok výroby: 2009
Stav: 88 051 km
Cena: 240 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků