U General Motors dnes dělají všechno pro to, aby v budoucnu nabízeli opravdu konkurenceschopné automobily, a se značkou Cadillac se prozatím počítá (i když, víme jak to dopadlo s Oldsmobilem a Pontiacem...). Tato ikona amerického luxusu však zatím stojí pevně na nohou, součástí snah vedení General Motors o rehabilitaci Cadillacu má být rovněž zavedení nového firemního znaku. Ten dosud vycházel z návrhu z roku 1999, jenž měl reprezentovat tehdejší myšlenku „art & science“ a vyznačoval se poněkud technicistní kombinací kovu a matných barev.
Nové logo Cadillacu
Nové logo se zaměřuje na oddělený prvek poněkud zjednodušeného věnce, centrálnímu erbu přidává na barevnosti a složitosti a na jeho okraji rozehrává hry světla a stínu. Ano, modernizace znaku Cadillac je opravdu decentní, leč patrná, nicméně s sebou nese poněkud problematický, veskrze retrospektivní náhled, což není zrovna tím, co bychom od erbu pro novou dobu zřejmě žádali. Cadillac se zatím k novému logu oficiálně nevyjádřil. Ale uvidíme, jak bude vypadat nainstalováno přímo na autě...
V připojené galerii vám nabízíme několik pohledů na znaky Cadillac během dějin této značky.
A pár starších kousků...