Cadillac je v Evropě okrajová značka. Má na změnu?

14 komentářů

Zelí
4. prosince • 19:31

Jediná šance je nabídnout značku velmi, velmi agresivně.
V případě kadyho bych vsadil na co možná nejlevnější stroj, nejjednodušší a s co největším výkonem. Zadokolku pro úplné blázny. Žádný interiérový luxus, spartánský silný stroj. To by mělo šanci.

Rumprstumpr
3. prosince • 17:37

Pravou ameriku tipu Cadillac si beztak koupí jen ten kdo na to "opravdu" má,chce se odlišovat a je smířen s cenama a dostupností,servisování a náhr.dílů nebo někdo hodně zapálený co to má jako koníčka,ale ten si zas nekoupí "funglovku",ale nějakého nádherného veterána.....
Držím palce ať se těhle "netradičních" aut v evropě začne prodávat mnohem víc,osobně se rád ohlédnu když kolem mě něco takového profrčí...

Brblal
3. prosince • 11:43

Mozna jestli to nebude tim, ze posledni hezky Caddy byl Seville. Krasny, elegantni, minimalisticky design, ktery si nepotrebuje na nic hrat a kroutit se v designovych krecich, aby vsem ukazal "hele, ja jsem, voe pico, drsnak"... jako to delaji aktualni Caddilacy, stejne jako BMW a Mercedes.

baboon
3. prosince • 15:01

Na tom také něco je - Cadillac vždy dělal usedlé vozy pro usedlé lidi - dejme tomu, s výjimkou Allanté. Ale teď mám dojem, že se odvážil do neprobádaných vod, a je to vidět. Tohle už tady ale bylo koncem 80 let, kdy se v USA pod jménem Cadillac prodával trochu víc chromovaný Opel Omega. Tehdy Caddy ztratil hodně zákazníků, dnes to může být podobné ...

.ik
3. prosince • 10:10

taky chybi servisy a salony. i napr bmw ma zazemi v kazdem vetsim meste

josephko
2. prosince • 21:02

Cadillac by mal hlavne zmeniť tvar predných svetiel. Tie zvislé vyzerajú otrasne a hlavne sú neprirodzené. Predné svetlá vnímajú ľudia ako oči na tvári, a ktože už má zvislé oči?
Myslím si, že aj preto majú autá šikmookých (Čína, Južná Kórea, Japonsko) také prapodivné predné svetlá.
V Európe majú zvislé predné svetlá len kamióny a dodávky.

Tomas
2. prosince • 18:59

No vidis, ja ho videl a rekl, chci cadillac. A ted uz vim, ze uz to nikdy nereknu. Podpora je zadna, je videt, jak jim na dobrem jmenu zde zalezi.

Josef II.
2. prosince • 18:17

Ále, k čertu s milionem značek aut. je to jen na obtíž. Člověk si stejně koupí nač má. A pochybuju, že to budou nějaký 2 -x litry v benzínu.

Thomas
2. prosince • 18:14

Bohužel evropa jde jiným směrem než U.S.A. a to je špatně.Není lepšího auta jako amerického mám již třetí ameriku a musím konstatovat ,že spolehlivé moc nejsou ,ale beru to jako koníček který mě baví.Hlavně si zjistěte ve kterých vozech se umírá nejvíc.SUV to nebudou ani velké křižníky.Jsou to malá auta s nízkým výkonem.A neříkejte jak je fabie nebo octávie proti americkým autům silný vůz.

kari
5. prosince • 10:56

A víš proč se v těch měnších autech umírá nejčastěji? Protože jich je na silnici většina.

Pete
2. prosince • 14:37

Muze mi autor laskave vysvetlit, jakou cast celku tvori "vetsi polovina"?

Fantomas
3. prosince • 9:33

Zbyde menší polovina, čili slabých 50% :-))

baboon
2. prosince • 13:56

To není žádná novinka - takhle si Caddy stojí už od konce 40. let, i když měl montovnu v Belgii, stejně jako Lincoln - a bývalý Imperial už tady neznal vůbec nikdo.
Představitel GM to řekl naprosto správně: trh je jinde, Caddy není na evropské silnice, snad s výjimkou Švýcarska a Švédska, kde se kdysi výrazněji prosadil.
Vzhled dnešních Caddy mi připadá nijaký až podivný - a to se US vozy zabývám hodně přes 30 let. Kvalitou zpracování nemohl (alespoň dříve - dnes nevím) soutěžit s prestižními evropskými značkami.
Projel jsem v životě desítky Cadillaků - jsou to vynikající, nesmírně pohodlné a trvanlivé vozy, ovšem Evropa má jiná specifika, než USA. Vznětové motory nabízel Caddy už před mnoha léty, a byla to katastrofa.
Firma potřebuje zákazníka, který si řekne: "Chci Cadillac a jedině Cadillac, protože je takový a takový, a proto se mi líbí... atd.") - ale takový člověk už přesně ví, že nechce nic jiného. A těch tu - navzdory snaze koncernu - moc není.

Fantomas
3. prosince • 9:29

Dobře vystiženo - vypadají až podivný. My tu máme luxuxní třídu zažitou s poněkud okázalejším a klasičtějším vzhledem a tohle je prostě moc velká změna a spíš výstřednost, než dojem luxusu.

Doporučujeme

Články odjinud