Jediná šance je nabídnout značku velmi, velmi agresivně.V případě kadyho bych vsadil na co možná nejlevnější stroj, nejjednodušší a s co největším výkonem. Zadokolku pro úplné blázny. Žádný interiérový luxus, spartánský silný stroj. To by mělo šanci.
Pravou ameriku tipu Cadillac si beztak koupí jen ten kdo na to "opravdu" má,chce se odlišovat a je smířen s cenama a dostupností,servisování a náhr.dílů nebo někdo hodně zapálený co to má jako koníčka,ale ten si zas nekoupí "funglovku",ale nějakého nádherného veterána.....Držím palce ať se těhle "netradičních" aut v evropě začne prodávat mnohem víc,osobně se rád ohlédnu když kolem mě něco takového profrčí...
Mozna jestli to nebude tim, ze posledni hezky Caddy byl Seville. Krasny, elegantni, minimalisticky design, ktery si nepotrebuje na nic hrat a kroutit se v designovych krecich, aby vsem ukazal "hele, ja jsem, voe pico, drsnak"... jako to delaji aktualni Caddilacy, stejne jako BMW a Mercedes.
Na tom také něco je - Cadillac vždy dělal usedlé vozy pro usedlé lidi - dejme tomu, s výjimkou Allanté. Ale teď mám dojem, že se odvážil do neprobádaných vod, a je to vidět. Tohle už tady ale bylo koncem 80 let, kdy se v USA pod jménem Cadillac prodával trochu víc chromovaný Opel Omega. Tehdy Caddy ztratil hodně zákazníků, dnes to může být podobné ...
taky chybi servisy a salony. i napr bmw ma zazemi v kazdem vetsim meste
Cadillac by mal hlavne zmeniť tvar predných svetiel. Tie zvislé vyzerajú otrasne a hlavne sú neprirodzené. Predné svetlá vnímajú ľudia ako oči na tvári, a ktože už má zvislé oči?Myslím si, že aj preto majú autá šikmookých (Čína, Južná Kórea, Japonsko) také prapodivné predné svetlá.V Európe majú zvislé predné svetlá len kamióny a dodávky.
No vidis, ja ho videl a rekl, chci cadillac. A ted uz vim, ze uz to nikdy nereknu. Podpora je zadna, je videt, jak jim na dobrem jmenu zde zalezi.
Ále, k čertu s milionem značek aut. je to jen na obtíž. Člověk si stejně koupí nač má. A pochybuju, že to budou nějaký 2 -x litry v benzínu.
Bohužel evropa jde jiným směrem než U.S.A. a to je špatně.Není lepšího auta jako amerického mám již třetí ameriku a musím konstatovat ,že spolehlivé moc nejsou ,ale beru to jako koníček který mě baví.Hlavně si zjistěte ve kterých vozech se umírá nejvíc.SUV to nebudou ani velké křižníky.Jsou to malá auta s nízkým výkonem.A neříkejte jak je fabie nebo octávie proti americkým autům silný vůz.
A víš proč se v těch měnších autech umírá nejčastěji? Protože jich je na silnici většina.
Muze mi autor laskave vysvetlit, jakou cast celku tvori "vetsi polovina"?
Zbyde menší polovina, čili slabých 50% :-))
To není žádná novinka - takhle si Caddy stojí už od konce 40. let, i když měl montovnu v Belgii, stejně jako Lincoln - a bývalý Imperial už tady neznal vůbec nikdo.Představitel GM to řekl naprosto správně: trh je jinde, Caddy není na evropské silnice, snad s výjimkou Švýcarska a Švédska, kde se kdysi výrazněji prosadil.Vzhled dnešních Caddy mi připadá nijaký až podivný - a to se US vozy zabývám hodně přes 30 let. Kvalitou zpracování nemohl (alespoň dříve - dnes nevím) soutěžit s prestižními evropskými značkami.Projel jsem v životě desítky Cadillaků - jsou to vynikající, nesmírně pohodlné a trvanlivé vozy, ovšem Evropa má jiná specifika, než USA. Vznětové motory nabízel Caddy už před mnoha léty, a byla to katastrofa. Firma potřebuje zákazníka, který si řekne: "Chci Cadillac a jedině Cadillac, protože je takový a takový, a proto se mi líbí... atd.") - ale takový člověk už přesně ví, že nechce nic jiného. A těch tu - navzdory snaze koncernu - moc není.
Dobře vystiženo - vypadají až podivný. My tu máme luxuxní třídu zažitou s poněkud okázalejším a klasičtějším vzhledem a tohle je prostě moc velká změna a spíš výstřednost, než dojem luxusu.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.