Cadillac Escalade nové generace: první pohled do útrob bestie

Koncern GM připravuje premiéru svého ohromného, luxusního SUV Cadillac Escalade. A tady je první ochutnávka.

Je třeba předeslat, že Cadillac Escalade patří na našich silnicích ke skutečným výjimkám a svými proporcemi v Evropě působí jako zjevení z jiného světa. Jeho současná generace se prodává od roku 2009 a již za několik dní bychom měli být svědky premiéry zcela nového provedení. Vůz bude v USA namířen do modelového roku 2015 (tedy prakticky evropského 2014) a jako první byl uvolněn snímek palubní desky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Cadillac Escalade: palubní deska. Vlevo novinka pro modelový rok 2015, vpravo pro srovnání aktuální model

Již z letmého srovnání s dosluhující verzí řady je jasné, že pracoviště řidiče bude výrazně elegantněji a snad i funkčněji pojaté. Masivní volič převodovky pod volantem ani široká loketní opěra mezi předními sedadly se příliš nezměnily, ovšem malá hranatá tlačítka na středové konzole byla nahrazena dotykovými a členitý volant celkový dojem dále odlehčuje.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Cadillac Escalade Hybrid (2009)

Celkově vzato před řidičem převládají plavné, elegantní linie, nevšimnout si nelze vlivů moderních modelů Cadillac CTS a Cadillac ATS. Novinka má na své palubě ohromit prvotřídními materiály a špičkovou elektronickou výbavou. Výrobce tvrdí, že nový Cadillac Escalade „kombinuje luxusní, ručně zpracovávané prvky s pokrokovou technikou“.

Premiéra je naplánována již na 7. října, takže se nechme překvapit, jak nový Escalade bude nakonec vypadat.

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2007
Stav: 162 312 km
Cena: 65 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků