Cadillac Escala je studie čtyřdveřového kupé s obřím kufrem

Cadillac si pro nadcházející přehlídku automobilové elegance v Pebble Beach připravil nesmírně elegantní koncept Escala. Dobře si ho v naší rozsáhlé galerii prohlédněte, protože jeho křivky budou určovat design nadcházejících modelů americké automobilky. 

Zajímavosti | Americká auta | SUV | Cadillac

Cadillac odhalil nový crossover XT5, konkurovat chce BMW X4

Název Escala pochází ze španělského výrazu pro měřítko. Není to náhoda, koncept stojí na platformě modelu CT6, ale je prodloužený na délku 5,3 metru, a to včetně rozvoru. V budoucnu se tedy možná dočkáme ještě většího modelu zaměřeného na luxus a styl.

Stejně jako u současných Cadillaců je denní svícení tvořené svislým pásem diod, nová je ovšem maska chladiče či úzké hlavní světlomety. Zajímavostí je, že nejde o sedan (jak by se od amerického auta dalo očekávat), ale liftback. Po vyklopení zádě tak nabídne poměrně slušný zavazadlový prostor. Zadní světlomety s minimalistickou grafikou jsou tvořeny OLED technikou.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ostře řezané křivky Cadillacu Escala naznačují budoucí modely. Pod kapotou se usídlil vidlicový osmiválec s výkonem 500 koní

Pod přední kapotou se ukrývá nový vidlicový osmiválec o objemu 4,2 litru se dvěma turbodmychadly, který nahrazuje dosavadní o dva litry větší motor s kompresorem. O výkon se bát nemusíte, pohonná jednotka by měla mít okolo 368 kW (500 k).

Video | Sportovní auta | Premiéry | Cadillac

Cadillac představuje nové CTS-V. Je nejvýkonnějším modelem v historii značky

Další směřování značky naznačuje také interiér, který se spoléhá na široký displej v palubní desce a jen minimální množství tlačítek. Luxusní atmosféru na palubě podporuje světlý výběr barev i dřevěné obložení. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků