paraada.. celkovo sa mi terajsi dizajn Cadillac-u paci asi najviac zo vsetkych automobiliek
Cadillac-u? Na Slovensko-u už se jména a názvy neskloňují? Nějaký nový zákon? :-)
mne to prijde citlive napsane. nesnasim to, jak si nase narody znasilnuji cizi slova nekdy az zhovadilym sklonovanim a prechylovanim.
Víš co? Místo hraní na svém Samsung si sedni na svou Yamaha, zajeď do kina na film se Sandra Bulock, nebo na film se Silvester Stallone, pak na dovolenou do Paris, případně do New York, oběd zapij studeným Cider, nebo studenou Coca-cola a zajdi do Mc Donalds na dva hamburger.Lepší? :-))
A teď to napíšu tvým citlivým způsobem, abych ti neznásilňoval cizí názvy. Místo hraní na svém Samsung-u si sedni na svou Yamaha-u, zajeď do kina na film se Sandra-ou Bulock, nebo na film se Silvester-em Stallone, pak na dovolenou do Paris-e, případně do New York-u, oběd zapij studeným Cider-em, nebo studenou Coca-cola-ou a zajdi do Mc Donalds-u na dva hamburger-y.Nádhera, že? B-]
No a teď úplně normálně, česky:Místo hraní na svém Samsungu si sedni na svou Yamahu, zajeď do kina na film se Sandrou Bulockovou, nebo na film se Silvesterem Stallonem, pak na dovolenou do Paříže, případně do New Yorku, oběd zapij studeným Ciderem, nebo studenou Coca-Colou a zajdi do Mc Donaldu na dva hamburgery.
clovece ty mas teda vesely vikend.. priznavam nevedel som ako to spravne napisat tak som to napisal ako si to precital a asi aj nespravne, ale ty to moc riesis :)
Napsat pomlčku a u, to je podle mě zhovadilé!Jinak by mě zajímalo jak budeš psát cizí slova, která končí na samohlásku. Schválně nám to prosím předveď a ukaž jak napíšeš tím "citlivým" způsobem 2. pád od slov Yamaha, Honda, Lancia, Tokio, Oslo,... Už se těším.Jazyky našich národů prostě přechylují a skloňují. Je to normální a původní součást našich jazyků a učí se to už od první třídy. Jestli ti to přijde zhovadilé, tak jsi blázen a asi bys měl uvažovat o přestěhování do země, kde se neskloňuje.
Tak zrovna "Tokio" je český překlad, něco jako Paříž nebo Londýn, takže to se skloňovat vyloženě musí. :-)Originál se přepisuje jako Tōkyō, takže s tvrdým y. Jen my a němci sme si ten přepis nějak zmršili.
Po letech zase jedno nové auto, které bych bral! Ani by nemuselo mít evropskou versi, jak píše p. K. Antonín, tahle americká mi připadne dostatečně repre ... ;-)
Jenže aby s tím člověk mohl jezdit potřebuje tuším homologaci pro evropu respektive ČR nebo je to jinak??? A jak??? Prosím o vysvětlení.Chtěl jsem si totiž již dříve dovéz dodávkový automobil z USA nebo Kanady něco takovéhohttp://www.libraries.iub.edu/index.php... http://www.midwaytrucks.com/box-vans.htm... Jenže jsem se vždy trochu bál právě té evroské homologace.
Seznam, najdu tam co neznam ;-)http://www.mustangforum.cz/viewtopic.php...
Dík za odkaz, ale je tam to co říkám v případě Cadilacu že se musí být buť homologováno nebo se musí uvéct do souladu s legislativou tomu se tuším slengově říká malá homologace.V reálu tak musí být vyměněny díly třeba brzdy za ty s evropskou homologací, výfukový systém, elektroinstalace vyměněna nebo jinak předělána aby odpovídala evropské homologaci, vyměněny světla aj. díly. Tak aby to odpovídalo evropským českým normám. Alespoň tohle se mi již dříve povedlo vy Googlit.Jenže jak to udělat v reálu???
Co je na tom nesrozumitelné?
To co je tam napsané je mi jasné ptám se, ale jak to realizovat v praxi???Jak třeba budeš měnit elektroinstalaci to vyškubeš staré svazky a budeš dávat nové? Nebo ji jen nějak upravíš? Jak budeš měnit brzdy? Budeš must měnit jen obložení nebo kompletně celé brzdy? Jak a v jakém rozsahu budeš měnit další díly tak aby to zplňovalo ES schválení typu vozidla (WVTA, slangově často označované jako globální homologace)? Kde seženeš podle těchto směrnic schválené díly??Co jsem zjistil již dříve a je to i vtvém odkaze uvedeno je nejlépe brát auto které již mělo evropskou homologaci v jiném státě EU jenže ne všechny modely aut tuto homologaci mají.
Napřed si musíš zjistit co přesně je jinak a co tedy bude potřeba předělat. Řekl bych, že co je špatně ti řeknou např. na STK. No a pak budeš shánět potřebné díly a vyměníš je (světla, blinkry, odrazky, co já vím co všechno), případně upravíš (třeba tu elektroinstalaci, aby nesvítila brzdová světla společně s blinkry, nebo jak to je). Prostě když se chce, tak to jde, chce to jen se trochu snažit a nesedět nečinně a neschopně, jako Karel Antonín, tedy, jako pecka :-)Nechápu jak můžeš podnikat v zahraničí, když si nedokážeš ani najít pár informací na internetu. A to u něj sedíš.
Neboj se já jsem to na netu zjišťoval, dokonce jsem objel i některé dovozce (třeba tohoto http://www.carforyou.cz/... ) osobně. Mimo jiné jsem taky zjistil to že auta , která byla nebo jsou do EU dovážena (do jakéhokoliv státu) třeba jako ten Mustang na, kterého jsi poslal odkaz nemají až takový problém protože existují díly na záměnu, ale auto samo již mnohdy již alespoň částečně odpovídá evropské verzi.Taky jsem se dozvěděl že prý to auto může vyjít na dvojnásobek- trojnásobek pořizovací ceny v USA nebo Kanadě.Tak se tu proto ptám jestli s tím má někdo praktickou zkušenost vyděl jsem totiž podobnou dodávku jezdit v Nymburku.
Souhlas, za ty peníze, co stojí v USA a s výkonem 500 HP takové auto ani nemá Mercedes-Benz v ČR. I kdyby ho měl stálo by 3-4 víc.
Doufám že se nemílíte a je to skutečně budoucí model a doufám že bude i v evropské verzi, která se bude prodávat v ČR.
Mílit se je od slova míle? :-)
Pěknej krasavec, hned bych do něho šel :-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.