Cadillac CTS-V Wagon: superkombík jde do prodeje

Mimořádně rychlé kombi Cadillac odvozené od sedanu CTS-V se v amerických showroomech objeví ještě na sklonku letošního roku s cenami od 62 990 dolarů. Mělo by se jednat o odpověď koncernu General Motors na evropskou a japonskou konkurenci, vznikat však mají pouze v omezených sériích.

Pod přední kapotou relativně praktického a kompaktního vozu se objeví vidlicový osmiválec s objemem 6,2 l s výkonem 556 koní (409 kW) a točivým momentem až 746 Nm. Na výběr je šestistupňová převodovka s manuálním, nebo automatickým řazením, přičemž v druhém případě Cadillac CTS-V Wagon zrychlí z klidu na 96 km/h za 4,0 s.

Podvozek je opatřen aktivním tlumením Magnetic Ride Control, brzdami Brembo a devatenáctipalcovými kovanými ráfky nazouvajícími pneumatiky Michaelin Pilot Sport PS2. Ve standardní výbavě najdeme například vyhřívaná, kůží čalouněná sedadla, navigaci s pevným diskem 40GB nebo xenonové adaptivní světlomety. Připlatit si lze za ventilovaná sedadla Recaro, dřevěné dekory v interiéru či semišem potaženým volantem a madlem řadicí páky.

Zatím nevíme kdy a za kolik, ale vůz by se mohl objevit i v nabídce evropského zastoupení značky. Rychlé kombíky jsou v Evropě přece jen oblíbenější...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Cadillac CTS-V Wagon
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků