Cadillac CTS-V v temné edici Black Diamond

Automobilka Cadillac nabídne svůj sportovně střižený model CTS-V ve zvláštní sérii určené pro všechny karosářské verze.

Provedení CTS-V je vlajkovou lodí nejmenší současné řady Cadillac CTS-V a jeho posláním je útočit na kompaktní modely německé konkurence. Cadillac do této verze vložil velké naděje a nyní ji nabízí s karoseriemi sedan, kombi i kupé. Prvním v řadě se stal dle očekávání sedan, který svého času například ladičská společnost Hennessey posílila pod označením CTS-V600 až na 800 koní (595 kW) a umožnila mu tím zrychlit z klidu na 96 km/h za 3,7 s. V půli loňského roku následoval Cadillac CTS-V s praktickou karoserií kombi a na jeho sklonku do nabídky přibylo podobně střižené kupé.

Nyní Cadillac svého divokého benjamínka nabízí v limitované edici Black Diamond, jež má být k mání se všemi třemi výše zmíněnými karoseriemi. Vozy jsou výrobcem uváděny jako „na míru střižený smoking“ a na první pohled se vyznačují černým metalizovaným lakováním s povrchovou vrstvou SpectraFlair, jež má strojům vtisknout „diamantu podobný lesk“. Série Black Diamond Edition dále znamená devatenáctipalcové lité ráfky v odstínu Satin Graphite nebo žlutě lakované brzdové třmeny soustavy Brembo, šestipístkové vpředu a čtyřpístkové vzadu.   

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Interiér je pak okrášlen sportovními, kůží čalouněnými sedadly Recaro a je pochopitelně laděn do černé. Středová konzole a dveře jsou částečně obloženy dřevem Midnight Saple, temný vzhled je částečně oživen pískovým mikroplyšem na částech sedadel a dveří a stehováním ve stejném odstínu. Po stránce techniky se toho mnoho nezměnilo a Cadillac CTS-V Black Diamond stále využívá koncernového vidlicového osmiválce s objemem 6,2 l, výkonem 564 koní (415 kW) a točivým momentem 746 Nm, který vozu umožňuje zrychlit z klidu na 96 km/h za v dané třídě velmi zajímavých 3,9 s (4,0 s pro kombík). V amerických prodejnách se první vozy Cadillac CTS-V Black Diamond objeví již příští měsíc a ceny v přepočtu mají začínat na 1 220 000 Kč, což je o nějakých 85 000 Kč více než za standardní provedení CTS-V.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek


 

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků