Cadillac CTS-V v temné edici Black Diamond

Automobilka Cadillac nabídne svůj sportovně střižený model CTS-V ve zvláštní sérii určené pro všechny karosářské verze.

Provedení CTS-V je vlajkovou lodí nejmenší současné řady Cadillac CTS-V a jeho posláním je útočit na kompaktní modely německé konkurence. Cadillac do této verze vložil velké naděje a nyní ji nabízí s karoseriemi sedan, kombi i kupé. Prvním v řadě se stal dle očekávání sedan, který svého času například ladičská společnost Hennessey posílila pod označením CTS-V600 až na 800 koní (595 kW) a umožnila mu tím zrychlit z klidu na 96 km/h za 3,7 s. V půli loňského roku následoval Cadillac CTS-V s praktickou karoserií kombi a na jeho sklonku do nabídky přibylo podobně střižené kupé.

Nyní Cadillac svého divokého benjamínka nabízí v limitované edici Black Diamond, jež má být k mání se všemi třemi výše zmíněnými karoseriemi. Vozy jsou výrobcem uváděny jako „na míru střižený smoking“ a na první pohled se vyznačují černým metalizovaným lakováním s povrchovou vrstvou SpectraFlair, jež má strojům vtisknout „diamantu podobný lesk“. Série Black Diamond Edition dále znamená devatenáctipalcové lité ráfky v odstínu Satin Graphite nebo žlutě lakované brzdové třmeny soustavy Brembo, šestipístkové vpředu a čtyřpístkové vzadu.   

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Interiér je pak okrášlen sportovními, kůží čalouněnými sedadly Recaro a je pochopitelně laděn do černé. Středová konzole a dveře jsou částečně obloženy dřevem Midnight Saple, temný vzhled je částečně oživen pískovým mikroplyšem na částech sedadel a dveří a stehováním ve stejném odstínu. Po stránce techniky se toho mnoho nezměnilo a Cadillac CTS-V Black Diamond stále využívá koncernového vidlicového osmiválce s objemem 6,2 l, výkonem 564 koní (415 kW) a točivým momentem 746 Nm, který vozu umožňuje zrychlit z klidu na 96 km/h za v dané třídě velmi zajímavých 3,9 s (4,0 s pro kombík). V amerických prodejnách se první vozy Cadillac CTS-V Black Diamond objeví již příští měsíc a ceny v přepočtu mají začínat na 1 220 000 Kč, což je o nějakých 85 000 Kč více než za standardní provedení CTS-V.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek


 

Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 67 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků