Nejrychlejší kombi.... nikoli, je to jen otázka posunutí omezovače.
Nechci rýpat nebo tak ale určitě bych si opravil těch 330 Koní na 330 Km/h. Jinak super článek :)
Konečně test, který jsem s chutí přečetl od začátku do konce. Krásný vůz ve všech směrech a mít na něj, byla by to jasná volba. Jak bylo zmíněno, Audi, BMW nebo MB dnes už nemůžou nikoho překvapit, ale tohle asi jo. :-D
Nejaké normálne obrázky s celkovým pohľadom na prednú aj zadnú časť namiesto týchto rádobyumeleckých žabích pohľadov by neboli? 3-[
Presne...takle vubec neni videt, jak to auto vlastne vypada z normalniho pohledu, pohled cloveka plaziciho se po zemi neni uplne to pravy...Uvital bych i nejaky komplexnejsi potky interieru, asi i vic nez detail na cislicka tachometru :) ale jinak pekny auto
auto je nádhera. donlaý superkombík, burtální síla, sporotovní duch, americká tradice. Prostě klasika každým coulem. Kupé i sedan CTS-V jsou smaozřejmě také špička, ale Evropa je halt víc kombíková.Myslím že i s automatem to bude hodně zajímavý svezení, zvlášt s vypnutou stabiliazcí.
S automatem je to svezení mnohem příjemnější. Manuál je nepřesný, v kombinaci s dost tuhou spojkou je to spíš stres než radost (hlavně rozjezdy).Automat řadí zcela bez výhrad a užijete si jízdu jako takovou.Jinak vzadu je to s místem dost slabota. Pohodlí pro osobu tak do cca 180cm nebo míň. Kufr je hodně mělký. Pokud ale vezmu parametry vozu, svojí praktičností je na míle před veškerou konkurencí.Nutno ještě dodat, ža na americké poměry má opravdu vynikající ovladatelnost (velmi přesné + citlivé řízení) a poskytuje překvapivou míru pohodlí, pokud jde o odpružení.PS: s Nissanem GT-R se to opravdu srovnávat nedá. To je "brutální zběsilost", nekompromisní a dychtivé auto (s tragickým odpružením). Naprosto odlišný charakter.
Taky si myslím, automat charakter aut rozhodně nekazí.
Mě se naopak líbí
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.