Cadillac CTS-V od Hennessey na brzdě, naměřili mu tam 1 054 koní

Americká společnost Hennessey opět dokázala, že vysoký výkon jejích aut není pouhými reklamními formulkami…

V souvislosti se značkou Hennessey se nejčastěji mluví o jejím Venomu GT, zřejmě nejrychlejším autě planety, ale Hennessey umí i Corvetty nebo modifikace špičkových verzí Cadillac CTS-V, a to včetně kombíků CTS-V Sport Wagon. Jeden z těchto vozů s karoserií kombi a sadou VR1200 pro předchozí generaci CTS-V nyní zkoušeli na brzdě. A jak to dopadlo, to uvidíte na videu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Cadillac CTS-V Sport Wagon v ladění Hennessey

Vozu na zadních kolech naměřili výkon 1 058,2 HP, tedy 1 072,9 koní nebo 789,1 kW, a točivý moment nějakých 1 380 Nm. Jistě, je to o něco méně než udává název sady modifikaci VR1200, ale každopádně je to úctyhodná porce a asi málokdo by si ztěžoval. Připomeňme, že Hennessey nabízí pro tento motor také krotší modifikace VR600, VR650, VR800 a VR1000.


 

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 20 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků