Cadillac CTS-V Hennessey: až 800 koní pro supersedan

5 komentářů

Petr
9. května • 20:22

CTS je propadák jak blázen ... hlavní důvod není ani tak nevyváženost clého systému, ale řízení ... auto není při rychlé jízdě příliš dobře ovladatelné ... vysoká rychlost a útáhnutá zatáčka znamená buď výlet mimo silnici nejlépe do vzrostlého dubu nebo minimálně veliký úlek a ručkování po volantu ... řízení je dloooouhe a bez citu... 800PS k ničemu v tomhle

Martin
9. února • 0:03

Tvoje názory jsou propadák jak blázen :D , myslím že si tak jezdil maximálne v cts 2.6 objem, tam bych se s těmi vlastnostmi co popisuješ nedivil, ale srovnávat to s V řadou je dost ubohý a trapný :D neco jako srovnávat BMW 320i jaký má vlastnosti a podle toho soudit i M3 :D , navíc CTS-V udelalo Nurburgring za mín než 8 minut,a natrhlo prdel nemeckým "sportákum", tak si svý rozumy kecej doma proti zdi :D

Ned
5. května • 7:58

Hmm, 959kW by vazne nebolo zle ...

Jiří Duchoň
5. května • 8:50

Dobrý den, děkuji za upozornění, opraveno.

Ned
5. května • 7:56

Tak ono mat 959kW to by som bral, mala oprava nebude urcite na skodu
B-]

Doporučujeme

Články odjinud