Cadillac Converj: „zelený Caddy“ nakonec do výroby půjde

Velkým překvapením detroitského autosalonu v roce 2009 se stala studie ekologického dvoudveřového kupé Cadillac Converj Concept, jež neupoutala zdaleka jen podivným názvem, ale také odvážnými tvary a moderní pohonnou jednotkou. Ještě na konci téhož roku přišel tehdejší předák General Motors Bob Lutz s oznámením, že projekt Converj vstoupí do sériové výroby. Hned v lednu loňského roku ale bylo všechno jinak, hospodářská krize udeřila plnou silou a model Converj šel k ledu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
(Na poměry značky) progresivně pojatý Cadillac Converj se nakonec sériové výroby dočká

Nyní se ale vrací do hry a z GM zaznívá přesvědčení, že se na silnicích objeví již v roce 2013. Připomeňme, že si novinka kromě agresivních tvarů ponechá i progresivní pohonnou soustavu Voltec, kterou již známe z vozů Chevrolet Volt a Opel Ampera. Takže tomuto „zelenému Caddymu“ držme palce.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Opel Movano 2.8
Rok výroby: 2001
Stav: 212 639 km
Cena: 60 000 Kč
Opel Corsa 1.248
Rok výroby: 2007
Stav: 146 051 km
Cena: 61 000 Kč
Opel Zafira 1.598
Rok výroby: 2008
Stav: 121 500 km
Cena: 92 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek