Cadillac ATS-V oficiálně: 461 koní, 603 Nm a manuál k tomu

Seznam kapitol
  1. Cadillac ATS-V
  2. Cadillac ATS-V: Fotogalerie

Další novinkou z autosalonu v Los Angeles je Cadillac ATS-V, který byl představen rovnou s karoserií kupé i sedan. Pod kapotou se prezentuje dvakrát přeplňovaný šestiválec s výkonem 339 kW (461 k), zrychlení na stovku je otázkou zhruba čtyř sekund a maximální rychlost se pohybuje kolem 300 km/h. BMW M3/M4 dostává zajímavého soupeře.

Video | Sportovní auta | Cadillac

Cadillac (ne)ukázal ATS-V Coupé na prvním videu. Premiéra bude za pár dnů

Cadillac ATS-V nabídne o 25 % tužší karoserii než standardní verze, samozřejmostí je širší rozchod kol vpředu i vzadu, stejně jako přepracované odpružení, poslední vydání systému Magnetic Ride Control a brzdy Brembo s kotouči o velikosti 370 mm vpředu, respektive 339 mm vzadu.

Tím hlavním je ale samozřejmě motor. Jedná se o dvakrát přeplňovaný šestiválec s objemem 3564 cm3, který disponuje maximálním výkonem 339 kW (461 k) při 5750 ot./min a vrcholem točivého momentu 603 Nm dostupným při 3500 ot./min. Omezovač vás utne na hodnotě 6500 ot./min.

Testy | Cadillac

Test: Cadillac ATS 2.0L AWD – americké (skoro)BMW  

Přesná čísla o dynamice automobilka v oficiální zprávě nezveřejnila. Spokojit se musíme s dílčí informací o tom, že zrychlení z nuly na 60 mph (96 km/h) proběhne za 3,9 s. Maximální rychlost údajně přesahuje 298 km/h.

Zákazníci mohou vybírat mezi šestistupňovou manuální převodovkou a osmistupňovým automatem, se kterým se samozřejmě pojí také systém Launch Control. Poháněná je (jak jinak než) zadní náprava, kde najdeme ještě elektronicky řízený samosvorný diferenciál. Auto stojí na osmnáctipalcových kolech s pneumatikami Michelin Pilot Super Sport o rozměru 255/35 ZR18 vpředu a 275/35 ZR18 vzadu. 

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Cadillac ATS-V
  2. Cadillac ATS-V: Fotogalerie
BMW Řada 3 2.497
Rok výroby: 2006
Stav: 140 940 km
Cena: 139 000 Kč
BMW Řada 5 2.497
Rok výroby: 1996
Stav: 208 520 km
Cena: 40 000 Kč
BMW X1 1.995
Rok výroby: 2010
Stav: 173 000 km
Cena: 228 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků