Nerozumím proč polevuje zátah už kolem 5000 ot./min, když podle parametrů má motor držet konstatní krouťák až do maxima výkonu při 5500 ot. Není to důvod k reklamaci ?
Ten interiér je od Hnůjdéj?
Zajímavé, mě to velmi připomíná Chevrolet (tedy vlastně Daewoo). Ten design je velmi podobný, ne li stejný.
Pravda, je to jako u Cruze.
V čem je to s cruzem podobné. Samozřejmě vynechám argument typu čtyři kola, dvě světla, volant......
Taky žádnou podobnost s Cruze nevidím
Ale jo, malá podobnost s interiérem (o tom byla řeč, ne o celkové podobnosti vozů) tu je, minimálně téměř stejný volant a podobný design středového panelu. Holt je to jeden koncern. Je to podobný, jako když podobné/stejné díly od VW najdeme u Audi, Lambo, Bentley apod...
Máte tam chybu: "V porovnání s menším CTS vlastně pro zadní pasažéry nic navíc nepřidá." Ono je totiž CTS väčšie než ATS, nie menšie :-)
Já nevím, není za podobnou cenu BMW 335i?
to Vendelín: To je takový problém se podívat na oficiální stránky výrobce?BMW 328i - 2.0T 180 kW = 960.000,-BMW 335i - 3.0T 225 kW = 1.117.000,-Cadillac ATS - 2.0T 203 kW = 938.000,-
vypadá skvěle. možná třetí brzdový bych nedával na samostatný patro.
CTS i ATS mají skvělý kabátek.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.