Bývalý vývojář Apple miří do Tesly. Bude šéfovat softwaru Autopilot

Americká automobilka přivítala ve svém týmu novou posilu. Autopilota bude mít na starost zkušený vývojář z Applu.

Tesla neustále pracuje na vylepšování svého Autopilota. V tomto úsilí jí má pomoci také nový člen týmu. Do americké společnosti přešel Chris Lattner.

Ten zaujme pozici viceprezidenta softwaru Autopilot. Za sebou už má jedno působení ve světoznámé společnosti. Jedenáct let pracoval pro Apple, kde měl na starost programovací jazyk Swift. Ten se používá k vývoji aplikací pro zařízení populární technologické společnosti.

Bezpečnost | Video | Elektromobily | Tesla

Všude barevné blikající obdelníky. Tak vidí svět Autopilot od Tesly

Nový šéf vývojářského týmu se určitě bude hodit. Elon Musk má totiž velké plány. Do konce letošního roku chce mít k dispozici plně autonomního Autopilota. Vůz má v Americe zvládnout cestu od pobřeží k pobřeží zcela bez zásahu člověka.

Rok 2017 je pro amerického výrobce elektromobilů velice důležitým také z dalšího důvodu. Představit plánuje nový vůz. Jedná se o Model 3, který má být nejlevnějším elektromobilem Tesly.

Tesla Model 3

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků