BYD Qin: nový hybrid pod vlastní taktovkou

Pro nadcházející autosalon v Pekingu chystá čínská automobilka BYD celou řadu novinek včetně vlastního hybridu Qin se systémem Dual Mode II.

Teprve nedávno vznikla na základě dohody mezi firmami BYD a Daimler AG. nová značka Denza, pod níž mají vznikat moderní elektromobily určené pro rozvojové trhy, nicméně v Pekingu příští týden společnost BYD na svém stánku představí také studii vlastního hybridu s označením BYD Qin. Připomeňme, že firma BYD patří k těm automobilkám, jež se v Číně soustředí na redukci spotřeby.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nová studie BYD Qin s hybridní pohonnou soustavou Dual Mode II 

V roce 2007 představila hospodárnou a extrémně levnou kopii Toyoty Aygo se sebevědomě znějícím označením BYD F1 a na sklonku roku 2008 pak třeba kompaktní sedan BYD F3DM s hybridním pohonem sestávajícím v rámci soustavy Dual Mode z elektromotoru, akumulátoru a spalovacího motoru, který ale hraje výhradně úlohu generátoru elektrické energie. Model F3DM evidentně díru do světa neudělal, dalším pokusem má být podobně střižený BYD Qin.

Hybridy

BYD F3DM: čínský hybrid nejde na odbyt

O jeho pohon se stará hybridní systém Dual Mode druhé generace. Posílený elektromotor má kompaktnímu čtyřdveřovému sedanu BYD Qin zajistit zrychlení z klidu na 100 km/h za 6,9 s a mimořádně nízké pořizovací i provozní náklady. Na detaily si ale počkáme až na autosalon v Pekingu.  
 

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků