Pokud nebude snížena pohotovostní hmotnost na úroveň jeden a půl tuny, jde o nezvládnutou technologii. Kdo stojí o mrtvou váhu...
Pohotovostní hmotnost není tak vysoká, jak se snaží tvrdit pisálci v médiích.Zde je srovnání Insignia vs. Superb:Insignia 1.4 Turbo - 1513 kg Suberb 1.4 TSi - 1477 kgInsignia Sports Tourer 2.0 CDTI - 1613 kgSuberb Combi 2.0 TDI - 1577 kg
Ukazovatele tepltoty klimatizácie vyzerajú ako z korejských áut a nepasujú tam.Ovládanie nastaviť. podvozka je teraz na skvelej pozícii :-/Celkovo utrpí ovládanie. Lepšie je viac tlačidiel, ale to nie je in. Ebudíky vyzeráju v pohode, ale viac sa mi páčia v klasickej insignii, tam mali akurát vymeniť ten mono červený displej.
Nevšiml jsem si, že by nějaké korejské auto mělo takto řešené ovládání klimatizace (jedná se o malý dotykový displej).Podobné ovládání klimatizace používá Cadillac CTS (ale bez dotykového displeje).http://www.cadillac.com/cts-v-luxury-sedan/interi... ... http://www.auto.cz/cadillac-cts-2-8-v6-1911/... ... Pokud vím, tak většina lidí (včetně motoristických novinářů) pranýřovala Opel za velké množství tlačítek na palubní desce, takže jejich redukce reflektuje názor veřejnosti a nejde tedy o žádné zbytečné ´cool´ řešení.Vzhledem k modernizaci palubní elektroniky lze předpokládat, že nastavení aktivního podvozku bude nyní možné více způsoby. B-]
Stačí si pozrieť interiér takej i40 a v takom tvare je palubovka, hlavne výduchy ventilácie.Ja som si na tie tlačidlá zvykol hneď a nemenil by som.
Ty falešné vstupy vzduchu na kapotě měl i předfaceliftový Buick Regal a Insignia je nebude mít ani po faceliftu. Insignia dostane minimálně dva nové motory: 1.6 SIDI Turbo, 1.6 CDTIZa zmínku stojí dotykové ovládaní klimatizace, nebo dvě verze přístrojového panelu - oba konečně mají barevné multifunkční LCD - podobně řešený přístrojový panel používá i Cadillac.http://www.autoblog.com/photos/2014-buick-regal-n... ... http://www.autoblog.com/photos/2014-buick-regal-g... ...
Pěkné!:-D
Taky má exceletní jmeno:D
Jméno Regal používá Buick již od roku 1973 a určitě je lepší než třeba Škoda Yeti. :-D
No je aspon název pro nepotvrzeneho tvora:D Ale regál mam doma ve skříni:D nwm jestli bych chtěl aby se tak jmenovalo moje auto:D Navic Yeti je horský tvor:D A vzhledem ktomu že je to do terenu tak je to celkem příhodné:D
Aha, takže Škoda Yeti je vlastně imaginární auto - vždycky jsem si to myslel. :-DBTW. Slovo Regal má v angličtině podobný význam jako Royal - a v češtině to znamená královský, což plně odpovídá luxusnímu provedení tohoto auta. B-]
Dík! Konečně máme jednou stejný názor!!!:-))
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.